شنبه 30 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: فعاليت برخي تحت عنوان بسيجي مشكوك است، تابناک

استاندار تهران گفت: فعاليت كساني كه با عنوان بسيجي و حزب‌الهي به برخي مجتمع‌هاي مسكوني و كوي دانشگاه حمله كردند، بسيار مشكوك است.

مرتضي تمدن در حاشيه نماز جمعه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا و ايسنا در پاسخ به سوالي مبني اقدام استانداري در خصوص حمله به مجتمع مسكوني نمايندگان با اشاره به اينكه فيلم حمله به مجتمع‌هاي مسكوني موجود است، گفت: حراست مجلس و نيروي انتظامي پيگير اين قضايا هستند. البته تاكنون نتيجه‌اي اعلام نشده است ولي به طور جدي پيگير اين قضايا خواهيم بود و قاطعانه با اين افراد مشكوك برخورد خواهيم كرد.

وي در ادامه با تاكيد بر اينكه براي هيچ تجمعي مجوز صادر نشده است، افزود: اميدواريم كانديداها و هوادارن آنها به قانون توجه كنند و نظرات رهبري را فصل‌الخطاب بدانند.

تمدن در پاسخ به اين سوال كه اگر تجمعي برگزار شود، با آن برخورد مي‌شود، گفت: نمي‌توانم بگويم برخورد خواهد شد، چون ما فرض را بر اين گرفته‌ايم كه تجمعي برگزار نخواهد شد و اميدواريم كه دوستان در اين زمينه تجديدنظر كنند.

وي با اشاره به اينكه رهبري در سخنان امروزشان، وظايف همه گروه‌ها و مسئولان را تبيين كردند، گفت: بيانات رهبري مسير را روشن كرد و اميدواريم كساني گله و شكايت دارند از مجاري قانوني آن مسايل را پيگيري كنند و تا زماني كه راه و روش قانوني وجود دارد، نبايد از راهكارهاي غيرقانوني استفاده كرد و موجب شادي دشمنان و خوشحالي آنها را فراهم كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016