جمعه 29 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آراء نامزدهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به تفكيك صندوق‌ها منتشر شد

براي اولين بار در طول 30 سال برگزاري، انتخابات آراء نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري به تفكيك شعب اخذ رأي (صندوق ها) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، ستاد انتخابات كشور پس از انتشار آراء نامزدهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به تفكيك استان و شهرستان در گام بعدي آراء نامزدها را صندوق به صندوق منتشر كرد.

براساس قانون، ستاد انتخابات كشور موظف به ارائه نتيجه نهايي انتخابات به رسانه‌هاي عمومي براي انعكاس در جامعه است. اما ستاد انتخابات كشور در جهت شفاف‌سازي و تنوير افكار عمومي فراتر از وظايف قانوني خود در چند روز گذشته به انتشار تعداد آراء نامزدها به تفكيك استان به استان، شهرستان به شهرستان پرداخت و اكنون نيز به اعلام آراء نامزدها به تفكيك صندوق‌هاي شعب اخذ رأي اقدام نموده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين و در دوره‌هاي گذشته انتخابات رياست جمهوري ارائه آمار به تفكيك صندوق به صندوق به نوعي محرمانه تلقي مي‌شد و ماه‌ها پس از برگزاري انتخابات، نتايج آراء به تفكيك استان به استان و شهرستان به شهرستان در مجلدهاي مخصوصي چاپ و فقط براي برخي از مسوولان ارسال مي‌شد به گونه ‌ي كه بسياري از پژوهشگران نيز امكان استفاده از اين نتايج را نداشتند كه البته آراء به تفكيك صندوق‌ها به هيچ عنوان منتشر نمي‌شد.

پس از بررسي هاي صورت گرفته از طرف هيأت‌هاي اجرايي شهرستان‌ها نتايج انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري به تفكيك شعب اخذ رأي (صندوق‌ها) در تمامي شهرها به اين شرح است: ايلام كرمانشاه قم يزد ديگر استان ها نيز به تناوب اعلام مي شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016