چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عطالله مهاجرانی: معترضان در نماز جمعه این هفته شرکت کنند!

عطالله مهاجرانی در مطلب تازه ای که در وبسایتش مکتوب نوشته پیشنهاد کرده که برای رساندن صدای مخالفان به گوش رهبری نظام، معترضان به نتیجه انتخابات در نماز جمعه این هفته که به امامت رهبر جمهوری اسلامی برگزار می شود شرکت کنند.

آقای مهاجرانی که وزیر ارشاد دولت محمد خاتمی بود و اینک به رمان نویسی روی آورده در مطلبی که به بهانه دستگیری ابطحی نوشته ابتدا خبر دستگیری او را از روی سایتش نقل کرده است: "سید محمد علی ابطحی معاون سابق آقای خاتمی و مشاور مهدی کروبی صبح امروز (سه شنبه) دستگیر شد. منتظر آزادی ایشان می مانیم تا مطلب جدید خود را بر روی سایت قرار دهند."

وی در ادامه نوشته است: مطلبی که خواندید، از وبنوشت آقای ابطحی نقل شده است. دستگیری ابطحی نشانه ای است که موج دستگیری ها از این هم فراتر خواهد رفت. پیداست نظام می خواهد با مشت آهنین صدای مردم را خاموش کند. این صدا را چگونه باید به گوش نظام رسانید که بخواهد و بتواند این صدا را گوش کند.

آقای مهاجرانی ادامه داده که به نظر او "همان جمعیت میلیونی که در راهپیمایی صدای سکوت در روز دوشنبه ایران و جهان را تکان داد؛ اگر بخشی از آن هم در نماز جمعه شرکت کند و با صدای بلند بخواهد که رایش پس داده شود، نمی توانند نماز جمعه را سرکوب کنند یا مثل گذشته نماز گزاران را کتک بزنند".

عطالله مهاجرانی در پایان نوشته: "نماز جمعه فرصتی است، که رهبری نظام صدای مردم را مستقیما بشنود... بگذاریم یک بار هم که شده صفوف نماز جمعه رکورد تازه ای پیدا کند".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016