دوشنبه 1 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آیا سایت قلم نیوز قابل اعتماد است؟

در روزهای اخیر بارها خبر هک سایت قلم نیوز که به میرحسین موسوی نزدیک است منتشر شده بود و کنترل آن توسط مسئولان امنیتی را گزارش می کرد.

تا قبل از امروز تنها دلایل عنوان شده، انتشار بیانیه روحانیون مبارز در عدم شرکت در تظاهرات روز پنج شنبه و همینطور تکذیب حضور موسوی در تظاهرات روز شنبه عنوان می شد. در همین حال درخواست ارسال اطلاعات تقلب ها و تخلفات انتخاباتی از طریق فاکس و اطلاعات مربوط به آسیب دیدگان حوادث اخیر از طریق ایمیل، عملی بسیار غیرعادی و عجیب است و می تواند دلیلی باشد بر تایید ادعای کسانی که معتقدند این سایت در دست ماموران اطلاعاتی است.

در مقابل، اینکه، خبر هک این سایت عموما همزمان با انتشار اخباری به گوش می رسد که به زعم برخی از معترضان جنبه منفی دارد و می تواند به نا امیدی مردم معترض منجر شود هم جنبه قابل تامل این اخبار است.

آنچه مشخص است این که در شرایط فعلی و با وجود محدودیت های اطلاع رسانی، رسانه ها و مخاطبان آنها باید همواره با دقت و وسواس هر خبر را بررسی کنند و هیچ احتمالی را از ذهن دور ندارند.

طبیعی است در مورد قلم نیوز و هر سایت دیگری ارسال اطلاعات شخصی از طریق فاکس یا ایمیل اساسا درخواستی غیرعادی و نامطمئن است و باید از انجام آن پرهیز کرد.

خبرنامه گویا از طرق مختلف در تلاش است تا نسبت به وضعیت این سایت اطلاع حاصل کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016