یکشنبه 31 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انفجار در مقبره خمينی يک توطئه حکومتی است، اطلاعيه مشترک پنج حزب و سازمان سياسی

طبق اخبار واصله اعلام شد که بمبی در کفشدانی مقبره خمينی منفجر شده و بر اثر آن بمب گذار به قتل رسيده و يک نفر زخمی شده است.
ما نمايندگان احزاب و نيروهای سياسی اپوزيسيون که لحظاتی پيش اين خبر را در جريان نشست مشورتی خود پيرامون اوضاع بحرانی کشور دريافت کرديم، با صدور اين اطلاعيه اعلام ميداريم که:

اين يک توطئه حکومتی است. اين حلقه ای از برنامه سرکوب است که خامنه ای ولی فقيه در جريان سخنرانی روز جمعه دستور آن را صادر کرد. زمينه سازی برای سرکوبی که هم اکنون در ميادين و خيابان های تهران و ديگر شهرهای بزرگ کشور جريان دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما ترديد نداريم که مردمی که در کمال آرامش و متانت، ايستادگی و مقاومت در برابر ديکتاتوری و زورگوئی ولی فقيه را بر گزيده اند، مردمی که در اين روزها، هوشياری تحسين برانگيزی از خود در برابر انواع ترفندهای سرکوبگران نشان داده اند، به درستی ديکتاتور زنده و حاکم را نشانه گرفته اند و "نه" به ولی فقيه را پيش ميبرند.

هم ميهنان، آزادی خواهان!
ما از شما مردم دعوت می کنيم که بر هوشياری خود بيش از پيش بيفزائيد و صفوف متحد خود را هر چه بيشتر فشرده سازيد. مقاومت و مبارزه مردم ادامه دارد.

حزب دموکرات کردستان ايران
حزب کومه له کردستان ايران
سازمان اتحاد فدائيان خلق ايران
سازمان فدائيان خلق ايران- اکثريت
شورای موقت سوسياليست های چپ ايران
۳۰ خرداد۱۳۸۸ برابر با ۲۰ ژوئن ۲۰۰۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016