یکشنبه 6 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش براي ترور احمدي‌نژاد با نامه‌هاي سمي، فارس

بالابودن ارتباطات نزديك رئيس جمهور با مردم به ويژه در سفرهاي استاني موجب شده است كه تيم‌هاي امنيتي وي با مشكلات عديده‌اي مواجه شوند.

به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، جهان نوشت، بي‌توجهي دكتراحمدي‌نژاد به توصيه‌هاي امنيتي تيم‌هاي حفاظت رياست جمهوري از جمله موضوعاتي است كه همواره تكرار شده و هر از چندگاهي خبرهايي چون ديدار و سركشي شبانه و تنهاي رئيس جمهور به محلات محروم، خانواده شهدا و ديگر مسائل به گوش مي‌رسد؛ حتي چند سال پيش خبري در سطح گسترده پخش شد كه از رانندگي شخص رئيس جمهور و رفتن وي به خانه برادرش در يكي از شهرك‌هاي تهران خبر مي‌داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما مواجهه حضور رئيس جمهور در سفرهاي استاني بامردم و نيز دريافت نامه‌هاي متعدد و خواندن آنها به تازگي مشكلاتي را ايجادكرده است.

چرا كه طبق بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شده كه احتمال آلوده بودن تعدادي از پاكت‌هاي نامه ارسالي براي رئيس جمهور وجود داشته و براي جلوگيري از مسموميت رئيس جمهور تيم حفاظت وي در چندين مورد به رئيس جمهور تذكر داده‌اند كه مراقب نامه‌هايي كه در سفرهاي استاني به وي داده مي‌شود باشد اما دكتر احمدي نژاد در پاسخ به تدابير امنيتي محافظان خود گفته است: بنده مثل گذشته برخورد مي‌كنم.





















Copyright: gooya.com 2016