سه شنبه 9 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کوهکن: نيروهای انتظامی به درخواست رييس دانشگاه وارد کوی شدند، ايلنا

فعاليت کميته حقيقت ياب مجلس در مورد بررسی اغتشاشات همچنان ادامه دارد که نتيجه گزارش آن به شکل قضايی و قانونی دنبال خواهد شد.


محسن کوهکن از ادامه فعاليت کميته حقيقت ياب مجلس در مورد بررسی اغتشاشات اخير خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، اين عضو هيات رييسه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به اينکه شنيده شده است به دليل برخی فشارها ، فعاليت کميته حقيقت ياب در مجلس متوقف شده است، اظهار داشت: نشنيده‌ام دستور يا درخواستی برای توقف فعاليت اين کميته داده شده باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوال ديگری که به سخنان رييس کميسيون آموزش و تحقيقات مبنی بر ورود نيروهای انتظامی به حريم کوی دانشگاه به درخواست شورای تامين استان اشاره داشت، گفت: سخنان رييس دانشگاه تهران حاکی از آن است که به درخواست رييس دانشگاه نيروهای انتظامی می‌توانند وارد محوطه دانشگاه شوند و فرهاد رهبر نيز تقاضای ورود آنها را مطرح کرده بود.
کوهکن درپاسخ به سوال ديگری که می‌پرسيد عناصر لباس شخصی شناسايی شده از سوی کميته حقيقت ياب که به وزارت اطلاعات معرفی شده‌اند، آيا دستگير شده‌اند يا نه؟ اظهارداشت: معرفی اين عوامل به دستگاه‌های اطلاعاتی و قضايی دارای پروسه خاص خود است که بايد اين نيروها ابتدا شناسايی شده و جرم آنها ثابت شود تا مورد پيگرد قضايی قرار گيرند.
وی همچنين در واکنش به اعتراض برخی نمايندگان حامی دولت که کميته حقيقت ياب را مختص رييس مجلس می‌دانستند و نه کل مجلس ، خاطرنشان کرد: هر يک از نمايندگان از جمله رييس مجلس اين اختيار را دارند تا در مورد موضوعی، هياتی را مسوول بررسی و ارايه گزارش کنند.
به دنبال ارايه اين گزارش، اقدامات قانونی مسير خودش را طی خواهد کرد. کسانی که می‌گويند گزارش اين کميته قانونی نيست بايد بگويند که به استناد چه قانونی اين حرف را می‌زنند.
کوهکن در پايان افزود: رييس مجلس هياتی را مسوول بررسی مسايل اخير کرده است که نتيجه گزارش آن بايد به شکل قضايی دنبال شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016