سه شنبه 9 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد رهبر، رئيس دانشگاه تهران: درخواست يا مجوزی برای ورود نيروی انتظامی به کوی دانشگاه صادر نکردم، مهر

رئيس دانشگاه تهران ادعای سخنگوی هيئت رئيسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اينکه نيروهای انتظامی با درخواست رئيس دانشگاه تهران وارد کوی شده بودند را تکذيب کرد.

فرهاد رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: "ورود نيروی انتظامی به کوی دانشگاه تهران با اجازه و درخواست من نبوده و اظهارات اين نماينده مجلس را به شدت تکذيب می کنم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: " من پس از ورود نيروی انتظامی به کوی از جريان اطلاع پيدا کردم و در صحنه حاضر بودم اما درخواستی مبنی بر ورود نيروی انتظامی نداشتم."

به گزارش مهر، محسن کوهکن - سخنگوی هيئت رئيسه مجلس در حاشيه جلسه روز سه شنبه مجلس با بيان اينکه طبق قانون به درخواست رئيس دانشگاه نيروی انتظامی می تواند وارد محل دانشگاه شود گفت: در مسائل اخير نيز فرهاد رهبر عنوان کرده که برای تأمين امنيت از نيروهای امنيتی خواسته است که وارد کوی دانشگاه تهران شوند.

رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس نيز پيش از اين صدور مجوز برای ورود ماموران نيروی انتظامی به کوی دانشگاه توسط دانشگاه تهران را تکذيب کرد و به مهر گفت: نيروی انتظامی با مجوز شورای تامين وارد کوی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016