چهارشنبه 10 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لغو نشست اعتراضی روزنامه نگاران با فشار نهادهای امنيتی، نوروز

نشست اعتراضی نسبت به ايجاد محدوديت فضای رسانه ای و بازداشت جمعی از روزنامه نگاران که قرار بود در روز پنج شنبه مورخ ۱۱/۰۴/۱۳۸۸ در سالن اجتماعات انجمن صنفی روزنامه نگاران ايران برگزار شود، بنا به دستور دستگاه امنيتی کشور لغو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نشست حمايت از اعضای صنف روزنامه نگار را که هم اکنون تعداد قابل توجهی از آنان به دليل تعطيلی و توقيف مطبوعات بيکار شده و جمعی نيز در بازداشت بسر می برند، در دستور کار خود داشت.

لذا بدين وسيله به اطلاع اعضای محترم می رساند اگر چه انجمن صنفی روزنامه نگاران ايران برگزاری اين نشست را حق قانونی خود می داند، اما به دليل حفظ امنيت روزنامه نگاران در شرايط کنونی اقدام به لغو نشست مذکور می کند.

با اين حال انجمن صنفی روزنامه نگاران ايران اعلام می کند که دستگاه قضايی - به ويژه دادستانی عمومی و انقلاب تهران - بايد هر چه سريعتر در رفتارهای خود نسبت به اصحاب مطبوعات و اهالی قلم تجديد نظر کرده و مطابق آزاديهای مصرح در قانون اساسی و قانون مطبوعات نسبت به رفع محدوديتهای اخير رسانه ای و آزادی فوری خبرنگاران و روزنامه نگاران در بند اقدام کند.

دبيرخانه انجمن صنفی روزنامه نگاران ايران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016