پنجشنبه 11 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت گسترده فعالين دانشجويی دانشگاه صنعت نفت، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: پس از آزادی امين نيکزاده و حسين رحيمی دو دانشجوی بازداشت شده دانشگاه صنعت نفت بعد از تحصن دانشجويان، روز چهارشنبه دهم تيرماه نيز چند تن ديگر از دانشجويان اين دانشگاه به کمک حراست دانشگاه بازداشت شدند.

سجاد طاهرزاده دبير انجمن اسلامی دانشکده نفت اهواز به همراه سهند بختيارپور دبير سه دوره سابق انجمن اسلامی اين دانشکده، مصطفی منفرد عضو شورای صنفی، مهدی کريمی از فعالين سابق انجمن اسلامی دانشگاه اميرکبير و دانشجوی کنونی اين دانشکده و پيام پيکری ديگر دانشجوی اين دانشکده، دانشجويان بازداشت شده اخير هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنامه اميرکبير اين دانشجويان به دعوت مهدی زاده رئيس حراست دانشگاه صنعت نفت چهارشنبه عصر به دفتر حراست دانشکده نفت اهواز رفتند، و پس از آن به وسيله مأمورين امنيتی در دفتر حراست بازداشت شدند.

از وضعيت دانشجويان بازداشتی تا کنون خبری در دست نيست.

مهدی زاده در جواب دانشجويان برای توجيه اين عمل خود اذعان داشته است که اين افراد از سوی سپاه بوده و حکم بازداشت در دست داشتند و وی اگر از تحويل دانشجويان خودداری کرده بود، خود وی بازداشت می شده است.

گفتنی است که در روز های اخير دانشجويان دانشگاه صنعت نفت شاهد موج احضار گسترده و بی سابقه فعالين دانشجويی به کميته انضباطی بوده است. فعالين دانشجويی منتقد اين دانشگاه در روزهای اخير به شدت تحت فشار هستند و با توجه به فرا رسيدن فصل تابستان و تعطيل شدن دانشگاه نيروهای امنيتی و مسئولين دانشگاه سعی دارند با حداکثر سوء استفاده از نبودن دانشجويان در دانشگاه فعالين دانشجويی را به شديد ترين وجه ممکن تحت فشار قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016