چهارشنبه 17 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون دادستان تهران: بازداشت‌شدگان در ناآرامی‌های تهران، در ميان ۲۰ نفر اعدامی اخير نبودند، ايسنا

- اکثر بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخير آزاد شدند
ـ تنها متهمان به اقدام عليه امنيت ملی در بازداشت به سر می‌برند


معاون دادستان تهران گفت: بازداشت‌شدگان در ناآرامی‌های اخير تهران، در ميان ۲۰ نفر اعدامی متهم مواد مخدر و قاچاقچيان بين‌المللی، وجود نداشتند.

محمود سالارکيا در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) افزود: اکثر بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخير آزاد شدند و تنها متهمان به اقدام عليه امنيت ملی و تخريب اموال عمومی در بازداشت به سر می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره اعدام۲۰ نفر از مجرمان مواد مخدر و قاچاقچيان بين‌لمللی اظهار کرد: تمام افراد اعدامی محکومان مواد مخدر بودند و احکام آنان قطعی و در ديوان تنفيذ شده بود.

مسوول سجل کيفری، عفو و بخشودگی تهران با بيان اين‌که " درخواست عفو اين محکومان نيز رد شده بود" افزود: در بين اين ۲۰ نفر اعدامی به هيچوجه افرادی که در ناآرامی‌های اخير تهران بازداشت شده بودند، وجود نداشتند.

وی درباره آخرين وضعيت بازداشتی‌های ناآرامی‌های تهران، گفت: تعداد زيادی از اين افراد به لحاظ رسيدگی مقدماتی با صدور قرار متناسب آزاد شده‌اند و تعداد کسانی که هنوز در بازداشت به سر می‌برند متهم به اقدام عليه امنيت ملی و تخريب اموال عمومی هستند.

معاون دادستان تهران در امور ضابطان، با اشاره به اين‌که ادامه‌ رسيدگی به پرونده‌ بازداشتی‌هايی که با قرار آزاد شده‌اند در اسرع وقت انجام خواهد شد، درباره اقدامات صورت گرفته برای تعطيلات اخير تهران، افزود: تعطيلات چند روزه اخير تهران به لحاظ آلودگی آب و هوا در مجموعه دادسرا و نيروی انتظامی تاثيری نگذاشته و در دادسراها کشيک برقرار است و نيروی انتظامی نيز طبق معمول حضور فعال دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016