پنجشنبه 25 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاج زاده هنگام دستگیری: بروید با بزرگترتان بیایید، اصول نیوز

سایت اصول نیوز، از حامیان احمدی نژاد گزار ش داده که بهزاد نبوي و مصطفي تاج‌زاده در زمان دستگیری طوری وانمود می‏کردند که گویی قهرمان بازمی‏گردند.

به گزارش اصول‏نیوز، بهزاد نبوي در تجمع و اغتشاشات مقابل منزل خود در سعادت‏آباد دستگیر می‏شود.

به گفته این سایت وی که به جمع اغتشاگران مقابل منزل خود پیوسته بود توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر می‏شود. بهزاد نبوي با ابراز جملاتی توهین آمیز نسبت به مامورین و برخی مقامات، فرياد مي‌زند: تا 2 روز ديگر بر مي‌گردم و جشن پیروزی می‏گیریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارش اصول نیوز، مصطفي تاج‌زاده نیز با حکم قضایی در منزل دستگیر می‏شود. زماني كه نیروهای امنیتی به درب منزل وي مراجعه می‏کنند، وی اظهار می‏دارد: بروید با بزرگترتان بیایید با آقای... بیایید.

بر همین اساس وی وقتی حکم قضایی را ملاحظه می‏کند و چاره‏ای نمی‏بیند شروع به هتاکی می‏کند و الهام محتشمي‌پور، همسرش، نیز جملات اهانت‏آمیز وی را تکرار کرده و شعار مرگ بر ديكتاتور و مرگ بر 22 خرداد سر می‏دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016