پنجشنبه 25 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان مادران عزادار برای سوگواری عمومی: غروب روزهای شنبه در پارک ها گردآييم!

شهادت سهراب اعرابی ، جوان ۱۹ ساله، که در راهپيمايی آرام و مسالمت آميز ۲۵ خرداد در خيابان آزادی توسط نيروهای بسيجی به گلوله بسته شد را به ملت ايران و مادر داغ ديده اش خانم پروين فهيمی يکی از مادران صلح ايران، تسليت می گوييم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شنبه ۲۷ تيرماه ۸۸ چهارمين هفته ای است که مادران عزادار از ساعت ۷ تا ۸ غروب به نشانه ی عزاداری در پارک ها جمع می شوند و با سکوت و بدون هيچ گونه شعار و نوشته ای به يکديگر تسليت می گويند و نشان می دهند روز و ساعتی که ندا آقاسلطان بی رحمانه به قتل رسيد فراموش نمی شود. عجيب آن که، قلب سرشار از عشق سهراب نيز در غروب ۲۵ خرداد مورد هدف گلوله دشمنان آزادی قرار گرفته است.
از آن جا که غروب روزهای شنبه نيروهای انتظامی به صورتی غير قانونی مادران را در پارک های تعيين شده، تهديد و از پارک ها بيرون می کنند و اگرکسی اطاعت نکند، دستگير می شود از همه ملت ايران، زنان و مردان می خواهيم شنبه ها ساعت ۷ تا ۸ غروب به هر پارکی که مايل هستند برای همبستگی با مادران عزادار رفته و به هر شکل ممکن مادران را تنها نگذارند.
و در صورت امکان، پياده روی کنند، به يکديگر تسليت بگويند، گل تقديم هم کنند، روی نيمکت ها آرام بنشينند، ِروبان سياه به درختان آويزان کنند يا شمعی روشن کنند و به هر شکل ممکن با حفظ امنيت خود و ديگران، همبستگی و اعتراض خود را به نمايش بگذارند .
و گزارش ها و عکس های خود را به وبلاگ مادران عزادار به آدرس زير ارسال کنند.

ما تا آزادی فرزندان مان و مجازات قاتلان هموطنان مان از پا نخواهيم نشست.

وعده ما شنبه ۲۷ تير در تمام پارک های ايران
مادران عزادار
۲۴/۴/۸۸
www.mournmothers.blogfa.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016