سه شنبه 30 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رييس مجلس: نظر رهبری برای کنار گذاشتن مشايی، کتبا به رييس‌جمهور ابلاغ شده است، ايسنا

نايب رييس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب رحيم مشايی به عنوان معاون اول رييس‌جمهور تاکيد کرد: حذف رحيم مشايی از سمت‌های کليدی و معاونت‌های رييس‌جمهور تصميم استراتژيک نظام است. نظر مقام معظم رهبری نيز مبنی بر کنار گذاشتن آقای رحيم مشايی از سمت‌های معاونت رياست جمهور کتبا به رييس‌جمهور ابلاغ گرديده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، تاکيد کرد: بايد بدون کمترين درنگ، حکم عزل و يا قبول استعفای مشايی توسط رياست جمهور اعلام شود.

وی اين مساله را مطالبه‌ جدی رهبر انقلاب و خواست اکثريت قاطع نمايندگان مجلس دانست و تصريح کرد: اين خواسته در احترام به نظر رهبر معظم انقلاب و در قدرشناسی از نگاه علما و مراجع تقليد، چند ماه قبل از رييس‌جمهور درخواست شد و امروز نيز به طور جدی و موکد در دستور کار نمايندگان مردم در مجلس است.

نماينده مردم قزوين با بيان اين‌که بايد در اطاعت از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، احترام به مراجع عظام و در پاسخ مثبت به نگاه قاطع مجلس شورای اسلامی نسبت به قبول استعفا و يا عزل رحيم مشايی اقدام شود، يادآور شد: بايد در يک تعامل منطقی، عقلانی، اخلاقی و قانون‌مدار همان طور که در بيانات رهبر معظم انقلاب در روز بعثت پيامبر اکرم(ص) تبيين گرديد، برای انتخاب مديران ارشد نظام و فراهم آوردن زمينه‌ی افزايش کارآيی نظام جمهوری اسلامی، تلاش نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016