پنجشنبه 1 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: تعداد بازداشت شدگان اخير تک رقمی است، وضعيت افرادی که جرم آن‌ها ثابت شده متفاوت است، ايسنا

استاندار تهران با اشاره به بازداشت‌های انجام‌شده در تجعات اخير گفت: افرادی که جرم آن‌ها توسط مراجع قانونی تاييد شود با افرادی که در مراحل اوليه آزاد می‌شوند، فرق دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مرتضی تمدن در حاشيه اختتاميه همايش «طنين ايثار» در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره بازداشت‌شدگان تجمعات محدود روز گذشته تهران نيز گفت: در جريان تجمع روز گذشته تهران تعداد کمی از افراد حاضر در تجمات بازداشت شده‌اند که تعداد آنها تک رقمی است و پس از بررسی کوتاه آزاد می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين که خيلی به دنبال نگهداشتن و بازداشت طولانی افراد نيستيم، خاطرنشان کرد: بيشتر برای مهار صحنه و برخی موضوعات که می‌تواند تحريک‌آميز و تشنج‌آميز باشد، اين افراد را نيروی انتظامی دستگير کرده است که عمدتا در همان بازجويی‌های اوليه آزاد می‌شوند و سوابق اوليه‌ای برای آنها منظور نمی‌شود .

تمدن اضافه کرد: کسانی که جرم مشهود داشته باشند و جرم آنها از طريق مراجع نيز تاييد شود، با افرادی که در مراحل اوليه آزاد می‌شوند ، متفاوت هستند و قطعا قانون به جرم اين افراد رسيدگی می‌کند .

وی يادآور شد: همه افرادی که بايد آزاد می‌شدند ، تا کنون آزاد شده‌اند و تعدادی نيز که جرم مشهود و ثابت‌شده داشته‌اند ، قانون به تخلف آن‌ها رسيدگی می‌کند .

استاندار تهران در پايان در پاسخ به سوالی درباره تعداد بازداشت‌شدگان از ابتدای شروع تجمعات پس از انتخابات تا کنون ، تصريح کرد: اطلاع دقيقی از تعداد کل اين افراد ندارم ، اما پس از بررسی‌های دقيق اين تعداد را اعلام خواهيم کرد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016