شنبه 3 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرهايی از اوين - اعترافات زير نظر وزير بعدی اطلاعات، موج سبز آزادی

شنيده شده که پروژه اعتراف‌گيری زير نظر حسين طائب در حال انجام است و گزارش آخرين اعتراف‌های کسب شده زير شکنجه و جديدترين سناريوی ساخته و پرداخته شده برای انقلاب مخملی، به طور مرتب از طريق او به اطلاع ع.الف.ح و م.خ در بيت رهبری می‌رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «موج سبز آزادی» طائب که در حال حاضر فرمانده نيروی مقاومت بسيج است و گفته می‌شود احمدی‌نژاد به او گفته که خود را برای تصدی وزارت اطلاعات در دولت دهم (دولت کودتا) آماده کند، تنها روحانی دارای سمت فرماندهی در رده‌های ارشد نيروهای مسلح ايران است و ارتباطات ويژه‌‌ای هم با محافل اطلاعاتی موازی دارد.

حسين طائب ۴۶ ساله که يک سال قبل فرمانده بسيج شد، مدتی پيش از آن معاون هماهنگ‌کننده‌ی دفتر رهبری بود و برای مدتی هم فرمانده يکی از دانشکده‌های دانشگاه امام حسين سپاه بوده است.

وی ماه قبل ابتدا وجود هرگونه فيلم و عکسی از نقش بسيجيان و پليس ضد شورش در ايجاد خرابکاری را انکار کرد، اما پس از آنکه تعداد زيادی از فيلم‌ها و عکس‌های حاکی از نقش نيروهای رسمی در اين خرابکاری‌ها و نسبت دادن آن به معترضان در اينترنت منتشر شد، در ادعايی مضحک گفت: اغتشاشگران برای ايجاد خرابکاری، لباس بسيج و نيروی انتظامی را پوشيده بودند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016