شنبه 3 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر حزب‌الله لبنان در تهران: شايعه‌ مشارکت افراد حزب الله در درگيری‌های اخير تهران، فتنه استکبار است، ايلنا

- حزب‌الله خود را جزو محبان مقام معظم رهبری و مردم جمهوری اسلامی ايران می‌داند
- حزب‌الله لبنان از کسانی که اين شايعه را ترويج می‌دهند درخواست اجتناب از اشاعه فتنه و تفرقه ميان دو ملت برادر لبنان و ايران می‌نمايد


ايلنا: دفتر حزب‌الله لبنان در تهران با انتشار بيانيه‌ای، شايعه‌ مشارکت افرادی از حزب الله در درگيری‌های پس از انتخابات تهران را در چارچوب جنگی دانست که استکبار جهانی از طريق آن خواهان تضعيف جريان مقاومت و ايجاد فتنه و تفرقه در ميان يک جبهه واحد می‌با‌شد.
به گزارش ايلنا، در بيانيه دفتر حزب‌الله در تهران آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اذا جاءکم فاسق بنبا فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا علی ما فعلتم نادمين. با تبريک به ملت ايران به خاطر حماسه تاريخی که به ثبت رسانده‌اند از طريق مشارکت چهل ميليون نفر در انتخابات اخير رياست جمهوری و از خداوند متعال آرزوی عزت روزافزون برای اين ملت و رهبری خردمندانه‌ می‌نماييم.
انتخابات اخير همه نقاب‌ها را از چهره دشمنان ايران و کشورهای استکباری برکنار کرده است چرا که اينها تلاش کردند جهت ايجاد تفرقه ميان فرزندان يک کشور، علاوه بر تلاش‌های ناموفق دشمنان سعی کردند به وسيله نام، حزب‌الله لبنان را به کارهای اخير مرتبط سازند، بنابراين حزب‌الله که خود را جزو محبان مقام معظم رهبری و مردم جمهوری اسلامی ايران می‌داند اهتمام دارد شايعه‌هايی که اخيراً مطرح شده پيرامون مشارکت افرادی از حزب الله لبنان در درگيری‌های اخير در چارچوب جنگی که استکبار جهانی از طريق آن خواهان تضعيف جريان مقاومت و ايجاد فتنه و تفرقه در ميان يک جبهه واحد می‌با‌شد.
شايعه‌هايی که اخيراً منتشر شده عاری از صحت می‌باشد و حزب‌الله لبنان از کسانی که اين شايعه را ترويج می‌دهند درخواست اجتناب از اشاعه فتنه و تفرقه ميان دو ملت برادر لبنان و ايران می‌نمايد.
در پايان حزب‌الله تاکيد می‌کند بر احترام خود نسبت به حاکميت و اقدامات ايران و آنچه را که در ايران جريان دارد را يک امر داخلی می‌داند که ارتباط به رهبری و ملت ايران دارد و حزب‌الله لبنان تاکيد بر رابطه عميق خود می‌نمايد در زمينه تاريخی و فرهنگی و همواره تلاش می‌کند در راه محافظت از اين رابطه برادرانه و دينی و تاريخی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016