سه شنبه 6 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه بازداشت دانشجويان دانشکده نفت اهواز، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: يکی ديگر از دانشجويان دانشکده نفت اهواز به نام مصطفی آهوخٌش، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجويان بازداشت شد.

روز گذشته طی تماسی تلفنی که از طرف نيروهای امنيتی با مصطفی آهوخٌش گرفته شد، وی با لحن بدی تهديد شد که خود را برای معرفی و تحويل به اهواز برساند، در غير اين صورت با مراجعه به سنندج او را بازداشت و به اهواز منتقل خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که دو دانشجوی ديگر اين دانشگاه به نام های سعيد شجاعی زاده و خسرو موسی وند هنوز در بازداشت به سر می برند و اطلاع دقيقی از آنها در دست نمی باشد. به گزارش خبرنامه اميرکبير جمعه شب طی تماس تلفی کوتاهی که با خانواده ی اين دو نفر برقرار شد، تنها به ذکر اين مورد که آنها را از تهران به اهواز منتقل کرده و حالشان هم "خوب" است بسنده کرده اند.

گفتنی است علی رغم آنکه بازداشت های اخير به خاطر حوادث بعد از انتخابات در دانشگاه بوده اما رياست دانشکده نفت اهواز هيچ گونه مسئوليتی در قبال اين حوادث به عهده نگرفته و حتی با سوء مديريت خود نيز به آن دامن زده است.

مسئولين دانشگاه تنها عنوان می کنند که اين دانشجويان توسط عوامل سپاه پاسداران بازداشت شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016