یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهان نيوز: بيشتر کشته شدگان وقايع اخير از نيروهای انتظامی، بسيج و تعدادی از معترضين و عابرين عادی بوده اند!

در حالی که آمار کشته و زخمی ها و تعداد افراد بازداشت شده به سوژه داغ توهمات ضد انقلاب تبديل شده است و همه آنها با موضعی هماهنگ اعلام می کنند که آمار کشته شدگان بسيار بيشتر از آنچه که جمهوری اسلامی می گويد است اما اعلام نظر مقامات مسئول نشان می دهد که در اين مورد هم به مانند حادثه کوی دانشگاه سال ۷۸ و ماجرای چند شهيد ساختگی! آمار واقعی چيزی جدای اين شايعات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جهان،تعداد افراد بازداشت شده در جريان حوادث اخير ( به استثنای بازداشت شدگان پنجشنبه گذشته) جمعا ۳۵۶۷ نفر بوده است که در همان ساعات و روزهای ابتدايی بيش از نيمی از اين افراد آزاد شده و بقيه نيز تا بدين لحظه اکثرا آزاد شده اند.

اما در اين ميان سرنوشت کسانی که به عنوان سرکردگان اغتشاشات اخير شناسايی شده اند به دليل بررسی ارتباطات آنان و نيز اطلاع دقيق از جزئيات آشوب طلبی و تشنج آفرينی شان همچنان در پشت ديوارهای اوين در حال رقم خوردن است. خصوصا پس از آنی که در بين اين سرکردگان چند ميهمان خارج نشين و اعضای چندين گروهک ضد انقلاب و تروريستی نيز يافت شده اند.

بر همين اساس، کشته شدگان قطعی حوادث اخير نيز ۳۳ نفر هستند که بر خلاف القای رسانه های بيگانه که همه آنها را فدايی راه خود معرفی می کنند: بيشتر آنها متاسفانه از نيروهای انتظامی، بسيج و تعدادی از معترضين و عابرين عادی بوده اند و فقط تعداد انگشت شماری از آنها آشوب گر بوده اند.

در ميان آشوب گران چند نفر از اراذل و اوباش هم که با قداره و سلاح گرم به انجام ماموريت مشغول بودند کشته شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016