دوشنبه 12 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گمرک ايران انتقال ١٨٫٥ ميليارد دلار پول و طلا به ترکيه را تکذيب کرد، راديو بين المللی فرانسه

خبرگزاری فارس به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ايران مطالب منتشر شده در مورد انتقال پول و طلا را به خارج کشور از طريق مبادی رسمی تکذيب کرد.

محمد بهبود آهنی، سخنگوی گمرک ايران در اين باره اظهار داشت : بعد از بررسی های صورت گرفته توسط گمرگ ايران ادعای انتقال ١٨٫٥ ميليارد دلار پول و طلا به خارج از کشور صحت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز نامۀ سرمايه چاپ تهران در شمارۀ روز يکشنبه خود، يازده مرداد، گزارش داده بود که ٧٫٥ ميليارد دلار پول و ١١ ميليارد دلار شمش طلا در مهر ماه پارسال به وسيلۀ يک کانتينر از گمرک و مرزهای ايران به گمرک ترکيه منتقل شد.

سرمايه علت افشای اين خبر را از سوی يک تاجر ايرانی به نام اسماعيل صفاريان نسب انکار ورود اين کانتينر به ترکيه از سوی وزير کشور دولت آنکارا اعلام کرد.

در اين حال، يک شبکۀ تلويزيونی ترکيه به نام "تی آر ٢" با نمايش مکرر مسئولان گمرک مرزی ترکيه و کانتينر مملو از شمش طلا و پول و کارت شناسايی اسماعيل صفاريان نسب به انعکاس اين خبر اقدام کرد.

نخست وزير ترکيه، رجب طيب اردوغان نيز اخيراً گفته بود : «خدای ترکيه بزرگ است و در اين شرايط بحران اقتصاد جهانی، خداوند ١٨٫٥ ميليارد دلار را به اقتصاد اين کشور تزريق کرده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016