سه شنبه 13 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رييس کميسيون قضايی: بازشدگی جمجمه يکی از قربانيان (روح الامينی) مربوط به کالبد شکافی‌ است و در همه جای دنيا مرسوم است، ايلنا

- توضيحات دادستان تهران قانع کننده بود

بازشدگی جمجمه يکی از قربانيان حوادث اخير مربوط به کالبد شکافی‌ها و نمونه برداری‌های پزشکی قانونی است و در همه جای دنيا هنگام نمونه برداری از جسد جمجمه باز می‌شود و اين امر طبيعی است.


ايلنا: نايب رييس کميسيون قضايی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز کميسيون قضايی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با حضور دادستان تهران و اعضای کميته ويژه مجلس خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا،با اشاره به اين جلسه گفت: در جلسه امروز در رابطه با بازداشت شدگان و نحوه نگهداری آنها و همچنين وضعيت بازداشتگاه‌های کشور صحبت شد.
نماينده مردم قصرشيرين يادآور شد:توضيحات ارائه شده از سوی دادستان تهران در مورد نقاط مورد ابهام کميته ويژه مجلس و اعضای کميسيون قضايی قانع کننده بود.
تجری در مورد اينکه پرونده‌های پزشکی روح الامينی و کامرانی از سوی دادستانی در اختيار نمايندگان قرار گرفته است يا نه؟ گفت: دادستان تهران در اين مورد اعلام آمادگی کرد. اما گويا اين پرونده‌ها هنوز تکميل نشده است و به همين دليل به زودی در اختيار نمايندگان به منظور بررسی‌های بيش‌تر قرار خواهد گرفت.
وی گفت: بازشدگی جمجمه يکی از قربانيان حوادث اخير مربوط به کالبد شکافی‌ها و نمونه برداری‌های پزشکی قانونی است و در همه جای دنيا هنگام نمونه برداری از جسد جمجمه باز می‌شود و اين امر طبيعی است.
وی افزود: مرتضوی همچنين در مورد جرائم عليه امنيت در آشوب‌های اخير گزارشی ارائه داد.
تجری تصريح کرد: به اعتقاد من کل روند هدايت شده بوده است و افرادی در آن آگاهانه و يا ناآگاهانه شرکت داشته‌اند.
وی در پايان گفت: اين جلسه نتايج خوبی به دنبال داشت و بسياری از مسائل که مبهم به نظر می‌رسيد شفاف سازی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016