چهارشنبه 14 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جبهه ملی ايران - اروپا درباره "تحليف" دولت کودتا در سالروز مشروطيت در مجلس بهارستان

ملت شريف ايران،

رهبر بی ملت و مجلس گوش بفرمان رهبری سپاه پاسداران قصد دارند بردولت کودتای ۲۲ خرداد بنام ملت ايران صحه بگذارند. اين کار آنها اقداميست ضدملی وغيرقانونی. به اينان بايد فهماند که ملت ايران هرگز اقدامات ننگين آنها را نخواهد پذيرفت و کودتای ۲۲ خرداد را هم مانند کودتای ۲۸ مرداد، آمرين و عاملين آن با تنفرعميق به حافظه تاريخی خود خواهد سپرد. با انتخاب ۱۴ امرداد يعنی سالروز فرمان مشروطيت در مجلس بهارستان، بعنوان روز تحليف دولت، کودتاچيان ميکوشند برای دولت خويش بجای مشروعيت مردمی و قانونی، بظاهر مشروعيت تاريخی کسب کنند. زنان و مردان قهرمان ايران بی هيچ ترديد پاسخ اين بی شرمی را با دانايی، هوشياری و شجاعت بی نظير خود در روز ۱۴ امرداد در خيابانها خواهند داد و بجهانيان نشان خواهند داد که "رئيس جمهور" منتخب سپاه و رهبر، برگزيده ملت ايران نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هموطنان عزيز،
در ۱۴ مرداد کسی ميخواهد سوگند ياد کرده و برای چهارسال ديگر ايرانيان و کشور ايران را بخاک سياه بنشاند که براستی بازيچه دستهای آلوده بخون ملغمه ای متعفن از قدرت و خرافات؛ رهبری سپاه، اطلاعات سپاه، بيت رهبری، حوزه های حجتيه و حجره های موتلفه است. کسی ميخواهد ادای نمايش سوگند کند، که درخدمت واپسماندگی، انزوا، غارت ثروت ملی و سيه روزی مشتی انيرانی ميباشد. ننگ بر او باد. براستی که گريزی جز پرداختن بهايی بزرگ برای نجات ايرانی و ايران نيست. هرکس باندازه توانائيش، شجاعتش و شهامتش، هرکدام باندازه باورش، ايمانش و سهمش، با قلبی آکنده از عشق به ميهن به آزادی وبه حقانيت حقوق ملت و با مشتی آهنين برای رهايی از بردگی و خودکامگی و برای نهادن بنياد ايرانی آزاد، آباد، پيشرو و سربلند.

پاينده ايران
پويا و پابرجا باد جنبش آزادی و دموکراسی خواهی ملت ايران
شورای عالی جبهه ملی ايران- اروپا
دوازدهم مرداد ١٣٨٨


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016