چهارشنبه 21 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب يک خبر به نقل از خبرگزاری ديده‌بان حقوق بشر کردستان: برادر کيانوش آسا بازداشت نشده است

پيرو انتشار خبری مبنی ‌بر بازداشت کامران آسا برادر کيانوش آسا از کشته شدگان وقايع اخير که به نقل از خبرگزاری ديده‌بان حقوق بشر کردستان در سايت‌های اينترنتی آمده است. اعلام می‌داريم ضمن اين‌که اساس اين خبر نادرست می‌‌باشد، چنين خبری به هيچ وجه از سوی خبرگزاری ديده‌بان حقوق بشر کردستان تنظيم و منتشر نشده است و بر روی خروجی سايت انسانيت به عنوان پايگاه اطلاع رسانی سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان و خبرگزاری ديده‌بان حقوق بشر کردستان نيز موجود نمی‌باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اين ضمن تقاضا از رسانه‌ها و سايت‌هايی که اقدام به انتشار اين خبر از قول خبرگزاری ديده‌بان حقوق بشر کردستان نموده‌اند جهت درج اين تکذيبيه در سايت و رسانه‌ی خود به اطلاع می‌رسانيم هيچ خبری به جز از طريق سايت و ايميل رسمی خبرگزاری ديده‌بان حقوق بشر کردستان يا اعضای ‌شناخته شده سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان مورد تائيد ما نمی‌باشد و لازم است رسانه‌ها نيز دقت بيش‌تری در انتشار و انعکاس چنين اخباری نمايند.
در پايان تأکيد می‌شود خبر بازداشت کامران آسا نادرست بوده و تنها طی روزهای اخير دانشور آسا برادر ديگر کيانوش به اداره اطلاعات کرمانشاه احضار شده و در مورد برخی اتفاقات رخ داده در جريان مراسم چهلم کيانوش آسا و سخنانی که در اين مراسم ايراد نموده بود مورد پرسش قرار گرفته است.

خبرگزاری ديده بان حقوق بشر کردستان
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016