چهارشنبه 21 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامران آسا، برادر کيانوش آسا بازداشت شد، ديده بان حقوق بشر کردستان

اخبار غير رسمی حاکی است که افراد ناشناس شامگاه دوشنبه برادر شهيد کيانوش آسا را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرد‌ه‌اند. کامران آسا پنج شنبه گذشته در مراسم چهلم برادرش طی سخنانی خواستار دادخواهی خون به ناحق ريخته شده کيانوش شد.

ديده بان حقوق بشر کردستان گزارش داده است که برادر شهيد آسا روز پنج شنبه ۱۵ مرداد هنگام سخنرانی بر سر مزار کيانوش آسا نيز مورد حمله ماموران نيروی انتظامی که قصد بازداشت او را داشتند، قرار گرفت اما با مقاومت مردم ماموران از اين کار منصرف شدند.ماموران سپس به ضرب و شتم مردم و بازداشت نزديک به ۲۰ نفر ديگر از شرکت کنندگان در مراسم چهلم شهيد کيانوش آسا اقدام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کيانوش آسا دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شيمی در دانشگاه علم و صنعت تهران بود که روز دوشنبه ۲۵ خرداد در جريان تظاهرات مسالمت آميز تهران با اصابت دو گلوله از سوی ماموران کودتا شهيد شد اما پيکر او تا يک هفته بعد مفقود بود و روز سوم تيرماه در پزشکی قانونی مورد شناسايی خانواده‌اش قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016