چهارشنبه 21 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هجوم نيروهای امنيتی و بازداشت ۱۵ معلم بلوچ، هرانا

نيروهای امنيتی، طی دو روز گذشته با هجوم به منازل، ۱۵ معلم بلوچ سنی را در شهر زاهدان دستگير کرده و به نقطه‌ی نامعلومی منتقل کرده‌اند.

خبرگزاری هرانا : نيروهای امنيتی، طی دو روز گذشته با هجوم به منازل، ۱۵ معلم بلوچ سنی را در شهر زاهدان دستگير کرده و به نقطه‌ی نامعلومی منتقل کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، نيروهای امنيتی با يورش به منازل مردم و بی‌حرمتی به زنان و کودکان، ۱۵ تن از معلمان و دبيران مدارس را در شهر زاهدان با خود به مکان نامعلومی برده اند.

تا کنون هيچ اطلاعی از وضعيت آن‌ها و مکان نگه‌داری آن‌ها در دست نيست و هيچ نهادی نيز پاسخ‌گوی خانواده‌ی آن‌ها نشده است. هم‌چنين از اتهام دستگير شده‌گان نيز اطلاعی در دست نيست.

با توجه به اين‌که فشارها بر اقليت ملی بلوچ هم‌چنان رو به افزايش است، احتمال دارد معلمان ودبيران مدارس و دبيرستان‌ها به اتهامات ناروا و بی اساسی محاکمه شوند. گزارشات تکميلی در اين رابطه منتشر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016