جمعه 23 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم يورش به منازل و بازداشت معلمان در بلوچستان، يورش ماموران به منازل هفت نفر ديگر از معلمان، هرانا

نيروهای امنيتی پس از بازداشت ۱۵ تن از معلمان منطقه سراوان بلوچستان در اواسط هفته جاری، روز پنج شنبه مورخ ۲۲ مردادماه با يورش به منازل هفت نفر ديگر از معلمان اين منطقه به تفتيش منزل و بازداشت آنان اقدام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری هرانا : نيروهای امنيتی پس از بازداشت ۱۵ تن از معلمان منطقه سراوان بلوچستان در اواسط هفته جاری، روز پنج شنبه مورخ ۲۲ مردادماه با يورش به منازل هفت ديگر از معلمان اين منطقه به تفتيش منزل و بازداشت آنان اقدام کردند.
محمد صالح اسلام زهی فرزند عطا محمد به همراه مهدی اسلام زهی فرزند ۱۷ ساله خود و عليم جنگی زهی از آموزگاران دبستان باقرخان سراوان، هويت تعدادی از بازداشت شدگان مورد اشاره است.

در خصوص دلايل بازداشت های بی سابقه معلمان بلوچ سنی مذهب در منطقه سراوان بلوچستان اطلاعات موثقی در اختيار نيست، همينطور از محل نگهداری و سرنوشت بازداشت شدگان، در اين رابطه پيگيری خانواده های آنان نيز تاکنون نتيجه ای در بر نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016