شنبه 24 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صادق لاريجانی، برادر علی لاريجانی، به رياست قوه قضاييه منصوب شد، ايلنا

مقام معظم رهبری طی حکمی حجة ‌الاسلام و المسلمين آقای حاج شيخ صادق آمُلی لاريجانی را به رياست قوه قضاييه به مدت پنج سال منصوب کرد.
به گزارش ايلنا، متن حکم مقام معظم رهبری به اين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
جناب مستطاب حجة ‌الاسلام و المسلمين آقای حاج شيخ صادق آمُلی لاريجانی، محقّق فرزانه و ارجمند دامت‌توفيقاته



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون که دوران تمديد شده‌ی مسئوليت آیة‌الله آقای هاشمی‌شاهرودی در قوه قضائيه به پايان رسيده است، با تشکر و تقدير از مجاهدت‌ها و خدمات ارزنده و ماندگار ايشان، جنابعالی را که از برجستگان علمیِ حوزه‌ علميه‌ی قم و برخوردار از روحيه‌ و توان نوآوری و ابتکار می‌باشيد، براساس اصل يکصدوپنجاه‌وهفت قانون اساسی، به رياست قوه‌ قضائيه جمهوری اسلامی‌ايران منصوب می کنم.
با گذشت سه دهه از آغاز تشکيلات نوين دادگستری و کسب تجربيات گرانبها و آزمون و خطاهای اجتناب‌ناپذير، اکنون چشمداشتِ سلامتِ ارکان و اتقانِ احکام و سرعت و سهولت در اجرای عدالت، از دادگستری جمهوری اسلامی، انتظاری بحق است که مسئولان اين پيکره‌ عظيم و دستگاه‌های جانبی آن بايد در برآوردن آن با همه توان از هيچ کوشش و ابتکاری فروگذار نکنند. اينجانب بجّد اميدوار است که دوران مديريت جنابعالی با توجه به فراهم آمدن بسياری از زيرساخت‌های لازم و با تکيه بر صلاحيت‌های علمی و عملی آن جناب، دوران شکوفائی قوه‌ی قضائيه به شمار آيد.
توفيقات جنابعالی و همکاران محترم و قضات شريف را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّدعلی‌خامنه‌ای
۲۳/مرداد/۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016