یکشنبه 20 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيح دفتر سخنگوی قوه‌قضاييه در خصوص خبر دستگيری باندهای تروريستی، فارس

خبرگزاری فارس: دفتر سخنگوی قوه قضائيه در خصوص درج خبر مربوط به دستگيری باندهای تروريستی وابسته به اجانب و برداشت نادرست برخی رسانه‌ها توضيحاتی منتشر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر سخنگوی قوه قضاييه، اين دفتر در اطلاعيه‌ای با اشاره به برداشت نادرست برخی رسانه‌ها از سخنان عليرضا جمشيدی در جلسه سخنگويی مورخ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ در خصوص دستگيری عوامل باند تروريستی بمب‌گذاری در تهران اعلام کرد: متأسفانه سخنان سخنگوی قوه قضاييه در خصوص دستگيری به دليل عدم اطلاع برخی رسانه‌ها با يک شايعه نامربوط رسانه‌ای مبنی بر دستگيری يک خانم حين بمب‌گذاری در تجريش تداخل يافته و متأسفانه اين ذهنيت که پيشتر در برخی رسانه‌ها درج و متأسفانه به موقع تکذيب نشد به نقل از سخنگوی محترم اعلام شده است.
دفتر سخنگوی قوه قضاييه سخنان جمشيدی را اينچنين آورده است:
سوال خبرنگار: پرونده متهمانی که قصد بمب‌‌گذاری در تهران را داشتند به کجا رسيد؟
پاسخ سخنگوی قوه قضاييه: در رابطه با بمب‌گذاری به تفصيل خبرهای مربوط به اين اقدام تروريستی که از سوی دولت آمريکا و اسرائيل هدايت می‌شده است، هم وزير محترم اطلاعات و هم معاون دادستان تهران اطلاع رسانی‌کرده‌اند، بنده هم همان اطلاعات و اخبار را دارم.





















Copyright: gooya.com 2016