یکشنبه 25 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر مهدی کروبی با اشاره به عدم برگزاری تجمع روز شنبه در مقابل روزنامه اعلام کرد: تجمع روز دوشنبه برگزار نمی شود

دفتر مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی خطاب به هوادارن و حامیان این حزب و روزنامه اعتماد ملی اعلام کرد: تجمع روز دوشنبه مقابل روزنامه برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار سحام نیوز: دفتر کروبی با تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی که روز گذشته امنیت و آرامش را در اطراف روزنامه برقرار نمود، اعلام کرد: با توجه به اینکه تجمع دیروز منتقدین در مقابل روزنامه شکل نگرفت و کارکنان روزنامه نیز به کار خود مشغول بودند و الحمد الله روزنامه نیز طیق روال خود منتشر گردید از تمام هواداران درخواست می شود برای اثبات حسن نیت خود از هر گونه تجمع در مقابل روزنامه خودداری کنند.

در این خبر آمده است: با توجه به شعارهای تند منتقدین و مخالفین در نماز جمعه تهران و پخش اعلامیه برای تجمع اعتراضی در روز شنبه مقابل ساختمان روزنامه اعتماد ملی، در اقدامای متقابل بنا به درخواست هواداران اعلام شده بود که روز دوشنبه ساعت 16 در مقابل ساختمان روزنامه تجمعی حمایتی برگزاری می شود که به دلیل عدم تشکیل تجمع منتقدین به هر دلیل ممکن، این تجمع نیز برگزار نخواهد شد.

دفتر مهدی کروبی افزود: جا دارد از ابزار حمایت های مردمی نسبت به مدیران، پرسنل و خبرنگاران روزنامه اعتماد ملی تقدیر و تشکر بعمل آید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016