سه شنبه 27 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای احمد زيدآبادی را به زور شکستند، موج سبز آزادی

بر اساس خبرهای رسيده به «موج سبز آزادی» احمد زيدآبادی که به علت شرايط جسمی حاد ناشی از اعتصاب غذا در بيمارستان بستری است، قرار است برای چهارمين جلسه دادگاه نمايشی اصلاح طلبان که فردا برگزار می‌شود، به دادگاه آورده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش موج سبز آزادی، زيدآبادی پس از دومين جلسه دادگاه نمايشی که او را نيز به اجبار در آن شرکت دادند، دست به اعتصاب غذا زده و به شدت به لحاظ جسمی در وضع ناگواری قرار دارد.

اين گزارش حاکی است عوامل کودتا که قصد دارند او را در چهارمين جلسه دادگاه نمايشی نيز بر روی صندلی‌ها بنشانند، تا اتهامات بی‌اساس خود را عليه او و ديگر چهره‌های اصلاح طلب تکرار کنند، ديروز در اوين به زور اعتصاب غذای وی را شکسته‌اند و هم‌اکنون وی با شرايط جسمی بسيار بد در بيمارستان بستری است.

احمد زيدآبادی دبيرکل سازمان دانش‌موختگان ايران (ادوار دفتر تحکيم) است که در انتخابات گذشته در ستاد مهدی کروبی فعال بود و پس از کودتای انتخاباتی به همراه گروه زيادی از اصلاح طلبان به زندان افکنده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016