سه شنبه 27 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيض الله عرب سرخی بر اثر ضرب و شتم بازجوها به بيمارستان منتقل شد، نوروز

نوروز: فيض الله عرب سرخی، از اعضای برجسته سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی بدليل مقاومت در برابر بی قانونی های ماموران امنيتی ستاد کودتا در زندان اوين، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به بيمارستانی متعلق به يکی از نهادهای نظامی در شمال غربی تهران منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش نوروز به نقل از يک نفر از پرسنل بهداری زندان اوين که نخواست نامش فاش شود، فيض الله عرب سرخی، پس از آنکه از حضور در دادگاههای نمايشی سر باز می زند توسط نيروهای اجرايی يک از نهادهای قضايی به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گيرد و به بهداری اوين منتقل می شود.

اين گزارش می افزايد، پس از چند روز بستری شدن فيض الله عرب سرخی در بهداری اوين وی مجددا به سلول انفرادی برده می شود اما بدليل تشديد وخامت حالشان مجددا به بهداری و سپس به بيمارستان بقيه الله العظم که متعلق به سپاه پاسداران می باشد منتقل می شوند.

فيض الله عرب سرخی از اعضای ارشد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی است که بيش از ۵۰ روز پيش در منزلشان بازداشت شدند و تا ماروز هيچ ديداری با خانواده و يا وکلايش نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016