سه شنبه 27 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين شريعتمداری: ترديدی در مجرم بودن موسوی وجود ندارد، فارس

خبرگزاری فارس: مدير مسئول روزنامه کيهان گفت: با توجه به اينکه آقای موسوی مردم را به آشوب دعوت کرد، هيچ ترديدی نيست که موسوی و همراهان آن مجرم هستند و بايد مجازات شوند و اثبات اين موضوع به اسناد و مدارک نياز ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسين شريعتمداری ظهر امروز در گردهمايی مبلغان حوزه علميه قم در سخنانی با اشاره به فعاليت‌های سه کانديدا ‌عليه يک کانديدا و اهداف آنها از اين کار گفت: يکی از مسايلی که بايد به آن توجه داشت اين است که بعضی از کانديداها آورده شده بودند تا اهداف ديگران را محقق کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شريعتمداری ادامه داد: افرادی کروبی را آورده بودند تا ساختارشکنی کنند و می‌توان گفت او يکی از افرادی بود که در اين جريان فريب ديگران را خورد. کروبی به خاطر موفقيت ديگران گذشته خود را خراب کرد.
وی افزود: آقای کروبی با توجه به گذشته درخشانش و اينکه رياست مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته است اشتباه بزرگی کرد و خود را در جريان اين انتخابات خراب کرد.
مدير مسئول روزنامه کيهان با اشاره به مطرح شدن بحث تقلب از مدت‌ها قبل در انتخابات اظهار داشت: رضايی و موسوی هم قرار بود همچون کروبی فعاليت‌های مخرب انجام دهند اما زمانی که متوجه شدند رای نمی‌آورند سخن از تقلب به ميان می‌آورند تا به يک شکلی رای مردم را بگيرند.
شريعتمداری با تاکيد بر اينکه موسوی مجرم است، بيان داشت:‌ با توجه به اينکه آقای موسوی مردم را به آشوب دعوت کرد، هيچ ترديدی نيست که موسوی و همراهان آن مجرم هستند و بايد مجازات شوند و اثبات اين موضوع به اسناد و مدارک نياز ندارد.
وی با اشاره به اينکه بعضی از خواص در اين امتحان بزرگ رد شدند، گفت: هاشمی رفسنجانی امتحان خوبی در عرصه انتخابات نداد و به آسانی خدمات چندين ساله خود به اين نظام و انقلاب را زير سئوال برد.
مدير مسئول روزنامه کيهان ادامه داد: کسانی که امروز سنگ آقای هاشمی را به سينه می‌زنند در گذشته با شمشير برهنه عليه او تاخته بودند و آقای هاشمی اين مسائل را فراموش کرده است.
شريعتمداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است و اينکه آقای هاشمی رفسنجانی اين افراد را از اطراف خود طرد نمی‌کند سئوال برانگيز است و جای شک و شبهه در مورد ايشان دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016