چهارشنبه 28 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارعاب شبانه خانواده حجاريان توسط لباس شخصی ها، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): زينب حجاريان دختر سعيد حجاريان از تحت فشار قرار گرفتن پدرش برای اعتراف، از طريق تهديد خانواده اش خبر داد.

زينب حجاريان به "جرس" گفت: نيم شب گذشته( حدود ساعت ۳) تعدادی موتور سوار به درب منزل ما فرستاده اند تا ارعاب ايجاد کنند و با تهديد و آزار خانواده، پدرم را برای اخذ اعترافات دروغين تحت فشار قرار دهند. در روزهای اخير بارها خواسته اند تا برادرم را به بازداشتگاه بکشانند تا به پدرم نشان دهند که او بازداشت است و با اين حربه او را تسليم کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دختر حجاريان افزود: نگهداری پدر بيمار و معلول و مظلوم من در چنين شرايط اسفباری و اعمال ناجوانمردانه و ضد انسانی اين افراد در به کارگيری تهديد امنيت و آسايش خانواده به عنوان اهرم فشار بر يک فرد بيگناه برای وادار ساختن او به اعترافات دروغين در پيشگاه خدا بی پاسخ نخواهد ماند و آه مظلوم سرانجام گريبان ظالم را خواهد گرفت .

او همچنين گفت: محلی که پدرم در آن نگهداری ميشود يک ساختمان محقر شبيه به پاسگاههای بين راهی است و در اين گرمای طاقت فرسای تهران تنها مجهّز به يک پنکه ابتدايی است. اين ساختمان در داخل محيطی نظامی قرار دارد. نگرانی زيادی در مورد عفونت ريوی ايشان وجود دارد و بايد از ريه پدرم عکسبرداری بشود.

زينب حجاريان در خاتمه گفت: آخرين ملاقات در روز چهارشنبه دو هفته پيش بوده و از اين تاريخ به بعد هيچ ملاقاتی به خانواده داده نشده است و علت اين امر نيز اعتراضات من به وضع نگهداری و وخامت حال ايشان در مصاحبه ها عنوان شده است. گويا ما حتی حق نداريم نگران باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016