چهارشنبه 28 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امور خارجه: ارزيابی فرانسه از بازداشت کلوتيد ريس جانبدارانه و غيرمنطقی است، ايلنا

- تبعه فرانسوی صراحتا به تخلفات و جرائم خود در مراحل مختلف دادرسی اعتراف کرده است
- فرانسه تلاش دارد حقايق مربوط به اقدامات کلوتيد ريس را وارونه نشان دهد.


ايلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات فرانسوی با وارونه جلوه دادن حقايق و جوسازی پيرامون علل بازداشت کلوتيد، تلاش دارند که در مصاحبه‌های گوناگون بازداشت نامبرده را يک واکنش سياسی از سوی مقامات جمهوری اسلامی ايران قلمداد نمايند که اين ارزيابی جانبدارانه و غيرمنطقی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، حسن قشقاوی در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در خصوص آزادی موقت کلوتيد ريس تبعه فرانسوی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ايران از ابتدا با حسن نيت کامل نسبت به صدور مجوز ورود و اقامت شهروند فرانسوی خانم کلوتيد ريس، جهت انجام تدريس زبان فرانسه در يکی از دانشگاه‌های اصفهان اقدام نمود، اما متاسفانه نامبرده با تخلف از قوانين کشور، عامدانه مرتکب برخی از تخلفات مانند اقامت غيرقانونی، حضور در تجمعات غيرقانونی و جمع‌آوری اطلاعات و تحويل آنها به برخی از افراد در سفارت جمهوری فرانسه در تهران نمود که به دليل اقدامات مجرمانه از سوی نهادهای قانونی کشور بازداشت گرديد.
وی افزود: علاوه بر مستندات غيرقابل انکار، ”ريس“ صراحتا به تخلفات و جرائم خود در مراحل مختلف دادرسی اعتراف و از اين بابت از مردم ايران عذرخواهی نموده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: به‌رغم چنين واقعياتی با کمال تاسف مقامات فرانسوی و از جمله مسئولان وزارت امور‌خارجه اين کشور از زمان دستگيری خانم ريس، با وارونه جلوه دادن حقايق و جوسازی پيرامون علل بازداشت وی، تلاش دارند که در مصاحبه‌های گوناگون خود بازداشت نامبرده را يک واکنش سياسی از سوی مقامات جمهوری اسلامی ايران قلمداد نمايند که اين ارزيابی جانبدارانه و غيرمنطقی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016