سه شنبه 3 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار سايت پسر احمدی نژاد به صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه، آينده

سايت پسر احمدی‌نژاد با اشاره به آن‌چه «غلبه جريان عدالتخواه بر جريانهای انحرافی خط امام و رهبری»! می‌خواند، به صادق لاريجانی هشدار داده «سوء برداشت در مورد حضور ۲برادر در رأس دو قوه قضائيه و مقننه و نگرانی برخی دوستداران جريان عدالتخواه را درمورد تشکيل جبهه فاميلی دربرابر دولت عدالتخواه نهم برطرف نمايد»!
در حالی که هنوز کام اصولگرايان و حتی حاميان دکتر احمدی‌نژاد نسبت به انتصاب اسفنديار رحيم مشايی به عنوان معاون اول رئيس جمهور و واکنش‌های پس از آن به دستور رهبر انقلاب تلخ است، انتشار بيانيه‌ای توسط طيف مشايی در سايت منسوب به داماد وی و فرزند دکتر احمدی‌نژاد، شائبه کنايه به رهبر انقلاب را به وجود آورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار «آينده»، در بيانيه بنياد موسوم به امتداد مهر که به بهانه آغاز کار آيت‌ا... صادق لاريجانی در رياست دستگاه قضايی منتشر شده، رئيس قوه قضائيه به گونه‌ای به «همراهی سريع و قاطعانه با روند مبارزه با مفاسدی که دولت در پيش گرفته است» دعوت شده که گويی دستگاه قضايی زيرمجموعه قوه مجريه است!
اين بيانيه با اشاره به آن‌چه که «غلبه جريان عدالتخواه بر جريان‌های انحرافی خط امام و رهبری»! می‌خواند، به صادق لاريجانی هشدار داده «سوء برداشت در مورد حضور دو برادر در رأس دو قوه قضائيه و مقننه و نگرانی برخی از دوستداران جريان عدالتخواه را در مورد تشکيل جبهه فاميلی در برابر دولت عدالتخواه نهم برطرف نمايد» که چنين جملاتی بلافاصله پس از انتصاب آيت‌الله لاريجانی از سوی رهبری و پيش از هرگونه اقدام وی، شائبه کنايه به رهبری برای انتصاب برادر رياست مجلس به عنوان رئيس قوه قضائيه را دارد.
اين گزارش می‌افزايد: چند ماه پيش و زمانی که هنوز انتصاب صادق لاريجانی به عنوان رئيس قوه قضائيه قطعی نشده بود، برخی در حضور رهبر انقلاب به چنين شائبه‌هايی اشاره کرده بودند که آيت‌الله خامنه‌ای در پاسخ تصريح کرده بودند برای ايشان تنها ملاک‌های حقيقی نظير علم، عدالت و مديريت معتبر است و نبايد به صرف اخوت با يکی از مسئولان، کشور را از خدمات کسی محروم نمود.
گفته می‌شود در هفته‌های پس از انتخابات نيز تعدادی از مقامات دولتی برای جلوگيری از انتصاب آيت‌ا... صادق لاريجانی به رياست قوه قضائيه و تمديد رياست آيت‌ا... شاهرودی تلاشهايی کرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016