سه شنبه 3 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور قوچانی و جلايی پور در دادگاه علی رغم صدور حکم آزادی، سحام نيوز

عليخانی : نقض حکم قاضی زينده دستگاه قضايی نيست

سحام نيوز :‌ علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر صدور حکم آزادی محمد قوچانی و جلايی‌پور، آنها در جلسه داده حضور دارند که قدرت الله عليخانی عضو کميته ويژه مجلس اين اقدام را خلاف قانون دانست .

چهارمين جلسه‌ رسيدگی به اتهامات بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات در شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی آغاز شد. به گزارش ايسنا، در چهارمين جلسه‌ی دادگاه افرادی از قبيل محسن ميردامادی، محسن صفايی فراهانی، سعيد شريعتی، بهزاد نبوی، عبدالله رمضان‌زاده، فيضل‌الله عرب‌سرخی، کيان تاج‌بخش، محسن امين‌زاده، سيد مصطفی تاج‌زاده، صادق نوروزی، شهاب طباطبايی، هدايت آقايی، حمزه غالبی، سعيد ليلاز، علی تاجرنيا، محمد قوچانی، مسعود باستانی و محمدرضا جلايی پور حضور دارند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما اين دادگاه در حالی برگزار می شود که انتقاداتی را به همراه دارد به طوری که همزمان با آغاز جلسه عليخانی عضو کميته ويژه مجلس نسبت به حضور برخی از چهره ها در اين جلسه انتقاد کرد . چرا که علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر صدور حکم آزادی محمد قوچانی و جلايی‌پور، بار ديگر شاهد حضور اين چهره‌ها در دادگاه متهمين حوادث اخير که صبح امروز برگزار شده است بوده‌ايم که عليخانی اين اقدام را خلاف قانون دانست .
قدرت‌الله عليخانی عضو کميته ويژه مجلس در اين‌باره گفت: در صورت صحت اين خبر کار درستی صورت نگرفته است.
وی افزود: چنانچه قاضی حکم آزادی فردی را صادر کرده باشد، هيچ مرجعی حق مانع‌تراشی در اجرای اين حکم را ندارد و اين افراد بايد به آغوش خانواده‌هايشان برگردند.
عضو کميسيون حقوقی و قضايی مجلس تاکيد کرد: نقض حکم قاضی زيبنده دستگاه قضايی نيست.
وی با بيان اينکه در جريان صدور حکم آزادی افراد بازداشت‌شده در حوادث اخير نيست ادامه داد: من هم همچون ديگر نماينده‌های مجلس از طريق رسانه‌ها متوجه برگزاری دادگاه امروز شدم و هيچ اطلاعی در اين زمينه به کميته ويژه مجلس داده نشده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016