پنجشنبه 5 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دعوت به تظاهرات در برابر سفارت روسيه در بروکسل، يکشنبه ۳۰ اوت

احمدی نژاد را به عنوان رئيس جمهور ايران به رسميت نشناسيد!

دولت روسيه در روزهای اوج تظاهرات ايرانيان در داخل کشور، از نخستين کشورهايی بود که حتی پيش از پايان روند قانونی رسيدگی به شکايات انتخاباتی در ايران، به احمدی نژاد تبريک گفت و بدين طريق او را به عنوان رئيس جمهور قانونی حکومت جمهوری اسلامی ايران، تائيد و از وی در مسکو استقبال کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دولت روسيه در قبال دستگيری هزاران شهروند ايرانی، کشته شدن بيش از صد نفر و ناپديد و زحمی شدن تعدادی نا معلوم و نيز در قبال محاکمات نمايشی که به منظور تحقير و ارعاب مردم ترتيب داده شده است، تاکنون موضعی رسمی اتخاذ نکرده است. به نظر اکثريت مردم، سياست کنونی دولت روسيه ، حمايتی علنی و مستقيم از يک دولت کودتايی است و اين سياست مورد اعتراض ما است.
دولت روسيه تاکنون سياست سکوت را در قبال نقض شديد و روز مره حقوق بشر در ايران اتخاذ کرده و مسلما چنين سياستی تاثيرات نا مطلوبی را برآينده روابط دو کشور خواهد گذاشت.
کانون مدافعان حقوق بشر در ايران- بلژيک، نسبت به سياست های نادرست و غير دمکراتيکی دولت روسيه در قبال انتخابات ايران و مشخصا دفاع علنی و مستقيم از محمود احمدی نژاد به عنوان «رئيس جمهور» ، اعتراض شديد دارد و بدينوسيله از عموم شهروندان ايرانی در بلژيک و ديگر کشورها، دعوت می کند در تظاهراتی که بدين منظور در برابر سفارت روسيه در بروکسل برگزار می شود، شرکت فعال نمايند.

کانون مدافعان حقوق بشر در ايران- بلژيک
پنجشنبه ۲۷ اوت ۲۰۰۹

آدرس محل تظاهرات:
AV. du Fré ; 66
1180 Uccle
BXL


شروع تظاهرات: ساعت ۱۴:۳۰
زمان تظاهرات: يکشنبه ۳۰ اوت ۲۰۰۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016