جمعه 13 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اصرار بر معرفی مجدد يک زن برای وزارت آموزش و پرورش، ايلنا

در ميان ۳ گزينه مطرح شده، احتمال معرفی فرشته حشمتيان مدير‌کل سابق گزينش نيروی انسانی و قائم‌مقام کنونی وزيرآموزش و پرورش بيش از ساير گزينه‌ها است.


يک منبع آگاه در وزارت آموزش و پرورش گزينه های احتمالی تصدی سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد و افزود: در ميان ۳ گزينه مطرح شده، احتمال معرفی فرشته حشمتيان قائم مقام کنونی وزيرآموزش و پرورش بيش از ساير گزينه ها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منبع مطلع با تاکيد بر عنوان نشدن نامش، درگفتگو با خبرنگار ايلنا،با اشاره به اينکه نهاد رياست جمهوری پس از اينکه سوسن کشاورز نتوانست رای اعتماد نمايندگان مجلس را جلب کند از ۳ نفر درخواست تدوين و ارائه برنامه های خود برای تصدی سرپرستی وزارت آموزش و پرورش کرده گفت: سيد امير محمد خرازانی رئيس سابق گروه مشاوران جوان وزير آموزش و پرورش و رئيس کنونی مدارس ايرانی خارج از کشور در پاکستان، عباس رهی معاون کنونی آموزش و نوآوری و فرشته قائم مقام وزير آموزش و پرورش از گزينه های اصلی تصدی سرپرستی وزارت آموزش و پرورش هستند.
او با تاکيد بر اينکه مسئولان دولت همچنان در انتخاب وزير زن برای آموزش و پرورش مصر هستند گفت: براين اساس شانس فرشته حشمتيان بيش از ساير گزينه ها است .
به گزارش خبرنگار ايلنا، فرشته حشمتيان مدير کل سابق گزينش نيروی انسانی اموزش و پرورش است که در تدوين بخشنامه ساماندهی نيروی انسانی و جلوگيری از استخدام نيروی های حق التدريس نقش بسيار مهمی را ايفا کرده است و به تازگی و در روز‌های اول معرفی سوسن کشاورز به عنوان وزير پيشنهادی آموزش و پرورش نيز در حکمی از سوی علی احمدی از مدير کلی به سمت قائم مقامی وزير آموزش و پرورش ارتقا يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016