جمعه 13 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ياران در بند ما را آزاد کنيد، آکسيون سراسری برای آزادی فعالان و مدافعين جنبش زنان، ۵ سپتامبر روبروی پارلمان نروژ

هم ميهنان در جريان اعتراضات اخير و در طی حدود ۷۰ روز گذشته ، تعداد بسياری از هموطنان ما دستگير شده و به بسياری از دختران وپسران ما تجاوز شده است، برخی از آنان بعد از شکنجه و تجاوز به قتل رسيده اند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون صدها زندانی در زندانهای کشورمان همچنان زير شکنجه برای گرفتن اعترافات دروغين قرار دارند . هنوز مادران و خانواده های زيادی در ميهنمان عزادار و بسياری از آنان در انتظار بازگشت عزيزانشان هستند. ايرانيان خارج کشور در طول اين مدت همبستگی و حمايت بی دريغ خود را با آنان اعلام داشته و با برپايی تظاهرات و آکسيونها، آنان را تنها نگذاشته اند و با اينکه در کشوری امن و آرام زندگی می کنند، هيچگاه هم ميهنان خود را فراموش نکرده و همواره از آنان حمايت کرده اند و صدای آنان را به گوش دولتهای خارجی رسانده اند.
اينک و در اين برهه حساس از تاريخ ميهنمان و تا قبل از آنکه تعداد ديگری از زندانيان در گودالها و گورهای بی نام نشان دفن بشوند، برای دفاع و حمايت از آنان ، اقدام کنيم .
ما از هم ميهنمان می خواهيم که در آکسيونی که بمنظور اعتراض به دستگيری، شکنجه، تجاوز و آزارهای روحی- روانی زندانيان بر پا می شود شرکت نمايند و يکبار ديگر حمايت خود را از خواسته های انسانی و مدنی آنان اعلام دارند.
آکسيون برای آزادی زندانيان بويژه فعالان و مدافعين حقوق جنبش زنان : روز شنبه ۵ سپتامبر روبروی پارلمان نروژ ساعت ۵ بعداز ظهر
سخنرانان : دو تن از نمايندگان پارلمان نروژ که در حمايت از اين آکسيون به سخنرانی خواهند پرداخت.

باشد که با شرکت خود در اين آکسيون حمايت بيشتر دولت نروژ را خواستار شده و در هماهنگی با آنها خواهان آزادی هر چه سريعتر عزيزان در بند خود شويم .

کمپين يک ميليون امضا - نروژ
http://www.norway-onemillion.blogfa.com/


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016