دوشنبه 16 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يورش نيروهای امنيتی به دفتر پيگيری بازداشت شدگان ستاد مير حسين موسوی، نوروز

ساعاتی پيش از نيروهای امنيتی بدون ارائه هرگونه حکمی به دفتر پيگيری ستاد ميرحسين موسوی هجوم برده و تمام اموال و اسناد آن را بدون هيچگونه صورتجلسه ای با خود بردند
به گزارش خبرنگار نوروز، ساعت ۴:۳۰ امروز، نيروهای امنيتی وارد دفتر کميته پيگيری بازداشت شدگان ستاد ميرحسين موسوی شده و بدون ارائه هر حکم قانونی اموال و اسناد موجود در آن را توقيف و با خود به محل نامعلومی انتقال داده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش می افزايد نيروهای امنيتی در پاسخ به اينکه بايد طبق قانون برای اموال و اسناد توقيفی صورتجلسه نوشته شود گفته اند اصلا قرار نيست اين اموال بازگردانده شود که لازم باشد صورتجلسه کنيم.

اين کميته بعد از وقوع فجايع پس از انتخابات به رياست دکتر علی بهشتی، فرزند شهيد بهشتی فعاليت خود را زير نظر ستاد مير حسين موسوی انجام می داد.

گفتنی با توجه به بی اعتمادی شهروندان به نهادهای قانونی اين دفتر از معدود محلهايی بود که آسيب ديدگان و بازداشت شدگان حوادث پس از کودتای ۲۲ خرداد برای احقاق حق تضعيع شده خود به آن مراجعه می کردند. که با حمله عوامل کودتا به اين دفتر و اعمال فشار به اعضای آن ادعای دروغين و نمايشی روزهای اخير مبنی بر جبران خسارات وارده به بازداشت شدگان بيش از بيش عيان شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016