سه شنبه 17 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی کميته بررسی حوادث اخير: از کشته‌ها آمار دقيق داريم اما حضور ذهن برای اعلام آن ندارم، مهر

- اسم پدر اسامی فهرست ۶۹ نفره را نداريم کار به کندی پيش می رود

سخنگوی کميته شورای عالی امنيت ملی برای بررسی حوادث بعد از انتخابات اعلام کرد که اين کميته آمار دقيقی از تعداد کشته شدگان آزادشدگان و بازداشتی‌ های حوادث اخير دارد و درحال بررسی فهرست ۶۹ نفره ارائه شده از سوی کميته ويژه موسوی و کروبی است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، پرويز سروری سخنگوی کميته بررسی وضعيت حوادث بعد از انتخابات در شورای عالی امنيت ملی درباره آخرين اقدامات اين کميته اظهار داشت: ما از هر زندانی که بازديد می کنيم ليستی از آزاد شدگان تهيه کرده و با آنها مصاحبه می کنيم و صحبت های آنان را درباره وضعيتشان می شنويم.

وی افزود: رسانه ای کردن موضوعات مربوط به کميته به جای پيگيری بيشتر ، اصل ماجرا را به فضايی رسانه ای می برد و کار را با تاخير مواجه می کند.

سروری در پاسخ به سئوالی درباره اينکه آيا اين کميته آمار دقيقی از تعداد آزاد شدگان، کشته شدگان و بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات دارد يا خير، تصريح کرد: آمار دقيقی از تعداد کشته شدگان آزادشدگان و بازداشتی های حوادث اخير داريم اما در حال حاضر حضور ذهن برای اعلام آن ندارم اگر بعدا آن را بخواهيد ارائه خواهيم کرد.

سخنگوی کميته بررسی وضعيت حوادث بعد از انتخابات در شورای عالی امنيت ملی درباره ارائه ليستی از کشته شدگان احوادث اخير به اين کميته گفت: ليستی ۶۹ نفره از تعداد کشته شدگان به ما ارائه شد که تنها اسم و فاميل افراد در آن بود. اما ما خواستار آن بوديم که اسم پدر اين افراد را هم به ما بدهند که تا اين لحظه اين امکان ميسر نشده است.

وی با تاکيد بر اينکه کميته شورای عالی امنيت ملی در حال حاضر روی اين ليست کار می کند، خاطر نشان کرد: چون نام های مشابه زياد هستند و اسم پدر را هم نداريم کار به کندی پيش می رود. اما در حال بررسی آن هستيم اگر اسم پدر را هم به ما بدهند کارها زودتر انجام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016