پنجشنبه 26 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه سازمان مجاهدين انقلاب: حضور سبز در راهپيمايی روز قدس

پايگاه اطلاع رسانی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران: سازمان مجاهدين انقلاب در اطلاعيه ای به مناسبت روز قدس مردم شريف و روزه دار ايران را به حضور سبز در اين روز تاريخی که از يادگارهای معمار کبير انقلاب امام خمينی(س) است، دعوت کرد.
متن اين اطلاعيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

بار ديگر با فرا رسيدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان، ياد و خاطره امام خمينی (س) توأم با حماسه دفاع امت اسلامی از مظلومين عالم زنده شده و ملت قدردان امام راحل، آماده می شوند تا ميراث آن عزير سفرکرده را همراه با عمل به وظيفه انسانی و اجتماعی خود، با اقامه روز قدس گرامی بدارد.
روز قدس، روز دفاع از حقوق انسانی ملت مظلوم فلسطين، در مقابل زياده خواهی ها و مظالم دنيای توحش و بربريت است و مسلماً اين طريقی است که هيچگاه زوال و انسداد در آن راهی ندارد. تا ظلم جنايتکاران غاصب و تا مظلوميت ملت فلسطين ادامه دارد، روز قدس و آرمان متعالی آن نيز هست.
همچنين بنا بر کلام بنيانگذار روز قدس، اين روز، «روزی نيست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است.» بر اين مبنا و با درک صحيح و کامل از معانی اين واژگان در فرهنگ اسلامی، روز قدس، فرصت مغتنمی خواهد بود برای پيگيری اهداف متعالی استقلال طلبانه و آزادی خواهانه ملل اسلامی، چرا که «روز قدس، روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را بايد احيا کرد.»
سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران در سی امين سالگرد اعلام اين روز توسط معمار کبير انقلاب اسلامی ايران، به روح بلند خمينی بزرگ درود فرستاده، از ملت های مسلمان عالم، خصوصاً ملت آگاه ايران می خواهد تا با حضور همه جانبه و آگاهانه خود در تظاهرات اين روز، ضمن دفاع از ملت مظلوم فلسطين، برگ زرين ديگری را بر دفتر ظلم ستيزی، ياری مظلوم و اهتمام به اصلاح امور جامعه اسلامی بيفزايند.

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران
۲۶/۶/۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016