پنجشنبه 26 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان سبزهای کلن: گردهمايی در کلن در حمايت از حرکت آزاديخواهانه مردم ايران در روز قدس، جمعه ۱۸ سپتامبر

همراهی انجمن سبز آزادی (آسا) با فراخوان سبزهای کلن در پشتیبانی از حرکت آزادیخواهانه مردم ایران در روز قدس

روز قدس، روز فریاد همه ستم دیدگان علیه همه ستمگران است.
و از این رو ملت ایران، هموطنان سبزما و پیام آوران آزادی امسال بیش از آن و پیش از آنکه به نیت تظاهرات علیه ستمگران بیرونی به خیابان‌ها بیایند، برای اعتراض به ستمگران ودیکتاتور داخلی، برای اعتراض به اژدهای کشتار وشکنجه وتخریب وتجاوز، برای اعتراض به سرکوب‌گران کودتاچی، برای اعتراض به ایجاد فضای بسته‌ی اختناق و برای درخواست آزادی یاران دربند خود به خیابان‌ها می‌آیند.
ما انجمن سبز آزادی (آسا) هم برای همراهی و همگامی با هموطنان سبزما در روزقدس گرد هم میآییم تا صدای آزادیخواهی وحق طلبی مان را به گوش جهانیان برسانیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما همه هم میهنان ساکن شهر کلن وشهرهای نزدیک به آن را برای شرکت در تظاهرات سبزهای کلن دعوت میکنیم و از ایشان تقاضا می کنیم که دوستان وآشنایان غیر ایرانی خویش را هم برای پشتیبانی وشرکت در این تظاهرات دعوت کنند.
ما از همراهان جنبش سبز خواستاریم با نمادهای سبز همچون سربند، مچ بند و ... و پلاکاردها و پوسترهای حاوی شعارهای ملی جنبش سبز و یا عکس و نام شهیدان و یا عکس و نام زندانیان سیاسی ( سعید حجاریان، بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده، ....) و یا عکس و نام رهبران وفرهیتگان جنبش سبز(میر حسین، ایت الله منتظری، ...) دراین تظاهرات شرکت کنند.

متن فراخوان سبزها ی کلن به شرح زیر است:

فراخوان سبزهای کلن
در پشتیبانی از حرکت آزادی خواهانه مردم ایران در روز قدس

با باورها و نگاههای استوار و دوراندیش، با قلبهای پرشور و دستهای جوینده و توانای میلیونها نوجوان و جوان و زن و مرد ایرانی مشعل دموکراسی و آزادیخواهی برافراشته تر شده و شعله های دادخواهی جنبش سبز مام میهن مان برافروخته تر میشوند.

ایرانیان در مقابل دشمن کودتاچی، با ایستادگی و درایت رهبران جنبش سبز، برای اعتراض به اژدهای کشتار و شکنجه و تخریب و تجاوز، برای اعتراض به ایجاد فضای بسته‌ی اختناق، برای آزادی زندانیان سیاسی و پیگیری امر مفقودین و عزیزان از دست رفته شان، از هراس خود گذشته و همچون سروقامتان ایستاده اند.

اجتماع روز قدس در سال ۱۳۸۸ خورشیدی در ایران، در گام نخست برای آزادی ایران از چنگال کودتاگران و رژیم جهل و جنایت فقیه ـ پاسدار، در کنار دفاع از آزادی و حقوق انسانی دیگر انسانهای منطقه است.

رژیم فقیه ـ پاسدار به ریا و تزویر از آزادی برای مردم فلسطین سخن میگوید. دستان این ناپاکان تا مرفق به خون جوانان و مردم بی گناه وطن خود، که برای حق رای خود بپا خواسته بودند، آلوده است. مردم ایران فریب این جنایتکاران را نخواهند خورد و چراغ آزادیخواهی را در وهله اول به خانه و میهن خود روا میدارند. ایرانیان به کودتاچیان و دشمنان ملت هشدار میدهند که مادام که میهن مان دربند اسارت آنان است، برپائی روز قدس را به روزی برای گفتن یک نه بزرگ به این اشغالگران خودی و داخلی در ایران و به حکومت قرون وسطائی فقیه ـ پاسدار بدل خواهند کرد.

با گردهم آئی هم میهنانمان در روز قدس در داخل ایران، همراه و همگام شویم تا صدای آزادیخواهی ملتمان را به گوش جهانیان برسانیم و بشارت دهیم که پرستوهای سبز امید به سوی آشیان سیمرغ، گسترده بال به پرواز درآمده اند تا همای سعادت و آزادی ایران را به خانه های دوستی برگردانند.

زمان: روز ۱۸ سپتامبر ساعت ۶ تا ۸ بعد از ظهر
مکان: RONCALLI PLATZ; DOMPLATTE

جنبش سبز جوانان و دانشجویان، جمعیت پشتیبانی از مبارزات دموکراتیک مردم ایران ـ کلن


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016