چهارشنبه 1 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه نماينده مجلس از همراهی احمدی‌نژاد در سفر به نيويورک، بازماندند، ايلنا

چهار نماينده اقليت‌های دينی در مجلس (اسفنديار اختياری، روبرت بگلريان، سيامک مره‌صدق و گيورک وارطان) و ميرتاج‌الدينی‌ عضو هیأت رئيسه مجلس شورای اسلامی، در اين سفر احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند.


ايلنا: تاخير در صدور ويزای سه نماينده مجلس سبب شد که يوناتن بت کليا نماينده آشوريان در مجلس شورای اسلامی،‌ فريدون حسنوند نماينده انديمشک و ارسلان فتحی‌پور نماينده کليبر از همراهی با احمدی‌نژاد در سفر به نيويورک بازمانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، ويزای يوناتن بت کليا و حسنوند امروز آماده شده است ولی به دليل اينکه اين افراد بايد با سفر به ژنو ويزای خود را دريافت و از آنجا راهی آمريکا شوند، به دليل کمبود وقت لازم برای همراهی با هیأت ديپلماتيک ايران،‌ از پيگيری موضوع خودداری کرده‌اند. تاکنون خبری درباره صدور ويزای فتحی‌پور منتشر نشده است.
گفتنی است ۴ نماينده اقليت‌های دينی در مجلس (اسفنديار اختياری، روبرت بگلريان، سيامک مره‌صدق و گيورک وارطان) و ميرتاج‌الدينی‌ عضو هیأت رئيسه مجلس شورای اسلامی، در اين سفر احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016