جمعه 3 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روحانيون مجلس با رهبری، هاشمی‌رفسنجانی و علما ديدار خواهند کرد، ايلنا

مجمع نمايندگان روحانی مجلس که از مدت‌ها پيش درخواست ملاقات با رهبری را مطرح کرده بود، به منظور بهبود روابط دولت با مراجع در نظر دارد ديدارهايی با هاشمی‌رفسنجانی و علما نيز داشته باشد.


با آغاز بکار دوباره جلسات مجلس، مجمع نمايندگان روحانی مجلس نيز طی جلسه‌ای به بررسی برنامه‌های آتی خود می‌پردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدتقی رهبر رئيس فراکسيون روحانيون مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به تلاش‌های اين فراکسيون برای بهبود روابط دولت با علما، از ديدارهای آتی اعضای اين فراکسيون با برخی مراجع پس از پايان تعطيلات مجلس خبر داد.
وی هدف از اين ديدارها را مرمت برخی جدايی‌های ايجاد شده ميان دولت و علما دانست و افزود: ما می‌کوشيم تا به اصلاح ذهنيت‌ها پرداخته و از رهنمودهای مراجع برای بهبود فعاليت‌های آتی دولت و مجلس استفاده کنيم.
نماينده اصفهان همچنين با اشاره به درخواست مجمع نمايندگان روحانی مجلس برای ملاقات با مقام معظم رهبری، ادامه داد: همچنان منتظر دريافت زمان ملاقات با رهبری انقلاب هستيم.
رهبر همچنين از ديدارهای آتی اعضای فراکسيون روحانيون مجلس با آيت‌الله هاشمی رفسنجانی رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و برخی ديگر چهره‌های سياسی برجسته کشور خبر داد که برنامه‌ريزی و زمان‌بندی آن در اختيار هيات رئيسه فراکسيون است.
رئيس مجمع نمايندگان روحانی مجلس با اشاره به عضويت ۴۴ نماينده در اين فراکسيون، خاطر نشان کرد: حرکت‌ها و تلاش‌های اين فراکسيون می‌تواند در جهت‌گيری و تصميمات مجلس بسيار موثر باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016