دوشنبه 6 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامران دانشجو، وزير علوم: دانشگاه و دانشجو نبايد از توطئه براندازی دشمن غفلت کنند، فارس

وزير علوم تحقيقات و فنآوری گفت:دانشجويان و دانشگاهيان و مردم نبايد از اصل قضيه براندازی غفلت کنند اما در عين حال بايد با تخلفات در کوی دانشگاه و در هر جای ديگر برخورد قانونی صورت گيرد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، کامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فن آوری ظهر امروز در حاشيه مراسم آغاز سال تحصيلی دانشگاه و مراکز پژوهشی و فنآوری کشور که به همت دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در تالار علامه امينی اين دانشگاه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشجويان خوب می‌دانندکه علم و ايمان در کنار هم دو بال برای رسيدن به قله‌های مادی و معنوی هستند و ما اين موضوع را در دانشگاه مد نظر داريم و آن را تقويت می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سئوالی درباره تغييرات وزارت علوم تصريح کرد: هيچ تغييری در حال حاضر مد نظر من نيست و معاونين نيز استعفا نداده‌اند.
اين مرسوم است که در تمام کارهای اجرايی وقتی وزيری تغيير می‌کند عرف است که برای باز گذاشتن دست وزير جديد استعفا می‌دهند.
دانشجو در پاسخ به سئوال ديگری مبنی بر اينکه آيا به روسای دانشگاه‌ها فرصت داده‌ايد، گفت: من به هيچ کس هيچ فرصتی ندادم و هيچ تغييری در حال حاضر در ذهنم نيست، الا اينکه نياز باشد.
وی درباره حوادث کوی دانشگاه تاکيد کرد: رهبر معظم انقلاب در اين خصوص کاملا مشخص کردند که موضوع چگونه بايد پيگيری شود و الان نيز پيگيری می‌شود اما آنچه که ايشان فرمودند اين است که دانشجويان و دانشگاهيان و همه مردم نبايد از اصل قضيه که براندازی توسط دشمن بود غفلت کنند اما در عين حال بايد با تخلفات در کوی دانشگاه و در هر جای ديگر برخورد قانونی صورت بگيرد.
وزير علوم درباره کميت و کيفيت دانشگاه‌ها گفت:کميت را بايد برنامه ريزی شده و مطابق با نيازهای کشور در نظر گرفت و در بحث کيفيت نيز بايد متون بررسی شود و مهمترين اولويت من در حال حاضر بحث علوم انسانی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016