سه شنبه 7 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور صادق محصولی در دولت در آينده‌ای نزديک، افزايش مسئوليت‌های ثمره‌ هاشمی، ايلنا

معاون محمود احمدی‌نژاد:
الهام به دليل پايبند بودن به قانون حضور در شورای نگهبان را انتخاب کرد
داودی تمايل داشت در دانشگاه باشد


ايلنا: معاون محمود احمدی‌نژاد از حضور صادق محصولی در دولت خبرداد و گفت:‌ محصولی به زودی در مجموعه دولت حاضر شده و يک مسئوليتی را بر عهده خواهد گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی سعيدلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به اين پرسش که چرا از غلامحسين الهام، داوودی، صادق محصولی و ثمره هاشمی که در دولت نهم نقش کليدی ايفا داشتند، در دولت دهم از آنها استفاده نشده است؟ گفت: چه کسی می‌گويد از آنها خبری نيست به حمدالله با نشاط در حال انجام وظيفه هستند.
وی ادامه داد: الهام به دليل اينکه پايبند به قانون است ترجيح داد که ميان دولت و شورای نگهبان، شورای نگهبان را انتخاب کند و در آنجا ادامه فعاليت دهدو ايشان از نظر فکری و همکاری همواره در کنار دولت و رئيس جمهور هستند.
سعيدلو در خصوص نحوه فعاليت داودی که در دولت نهم معاون اول رئيس جمهور بود اظهار داشت: ايشان تمايل داشتند که در دانشگاه باشند اما در حال حاضر از مشاوران ارشد آقای احمدی‌نژاد محسوب می‌شوند.
رئيس سازمان تربيت بدنی در مورد صادق محصولی نيز گفت: خبری که می‌توان از محصولی داد اين است که به زودی در مجموعه دولت حاضر شده و يک مسئوليتی را بر عهده خواهد گرفت.
وی در پاسخ به اين پرسش که آيا سمتی برای وزير سابق کشور در نظر گرفته شده است؟ اظهار داشت: از سمت ايشان آگاه نيستم اما در کنار ما هستند اين صندلی‌ها و پست‌ها به نام ما زده نشده است و ما مانند بازيکنان تيم هر جا که شد حضور پيدا می‌کنيم و حضور در مکان‌های مختلف با حضور رئيس جمهور است.
سعيدلو با بيان اينکه ثمره هاشمی به عنوان دستيار ويژه همواره در کنار رئيس جمهور است گفت: در حال حاضر مسئوليت‌های آقای ثمره هاشمی افزايش پيدا کرده است. بسياری از کارها از نظر مشورتی به ايشان ارجاع می‌شود و در جلساتی که رئيس جمهور نمی‌تواند حضور يابد ايشان به ‌جای آقای احمدی‌نژاد حاضر می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016