سه شنبه 7 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعطای جايزه حقوق بشر بنياد لخ والسا به سه زن ايرانی، راديو بين المللی فرانسه

فرزاد جوادی - بنياد لخ والسا، رئيس جمهوری پيشين لهستان، جايزۀ حقوق بشر سال ٢٠٠٩ خود را به سه تن از زنان مبارز ايرانی لادن و رؤيا برومند و شادی صدر اعطا کرد. بر اساس بيانيه ای که در روز دوشنبه به وسيلۀ بنياد لخ والسا منتشر شد، ديپلم افتخار و مدال و جايزۀ يکصد هزار دلاری تعلق يافته به اين سه زن به خاطر فعاليت های پيگير و ستايش برانگيز آنان در راستای پيشبرد آزادی بيان، موازين حقوق بشر و دموکراسی در ايران به آنان اعطا شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بيانيه به ويژه از فعاليت ها ی شادی صدر و مبارزات اين حقوقدان و روزنامه نگار مقيم ايران عليه مجازات های وحشيانه ای چون سنگسار تجليل به عمال آمده است. بنياد لخ والسا در عين حال از فعاليت های لادن و رؤيا برومند با هرنوع نژادپرستی و تبعيض و نيز نقض حقوق بشر در ايران تجليل کرده است. فعاليت های لادن و رؤيا برومند در چهارچوب بنيادی به همين نام صورت می گيرد که به نام عبدالرحمن برومند پدر فقيد اين دو تن ايجاد شده است. افزون براين، بنياد برومند در اقدامات خيريه نيز فعال است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016