شنبه 11 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نعمت احمدی، وکيل فياض زاهد و عرب سرخی: تاکنون موفق به ملاقات با موکلانم نشده ام، ايلنا

انتقال پرونده فيلض زاهد از دادسرای کارکنان دولت به دادسرای امنيت

به دليل اينکه اتهام فياض زاهد امنيتی است پرونده به دستور دادستان از وی گرفته شده و به دادسرای امنيت ارجاع شده است.


وکيل فياض زاهد گفت: به دليل اينکه اتهام فياض زاهد امنيتی است پرونده به دستور دادستان از بازپرس شعبه ۱۳ گرفته شده و به دادسرای امنيت ارجاع شده است.
نعمت احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا در خصوص آخرين وضعيت پرونده "فياض زاهد" گفت: در تاريخ ۲۵ مردادماه به همراه موکلم در شعبه ۱۳ دادسرای کارکنان دولت که به پرونده‌های روزنامه اعتماد ملی رسيدگی می‌کند حاضر شديم اما بازپرس پرونده به دليل مشغله‌های کاری اعلام کرد که بعد از عيدفطر در شعبه حاضر شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل فياض زاهد ادامه داد: بعد از اينکه از دادسرا خارج شديم موکلم توسط دو مقام امنيتی بازداشت شد صبح فردای آن روز به شعبه ۱۳ بازپرسی مراجعه کردم. در آنجا قاضی مقدمی در حضور بنده از موکلم بازجويی کرد و قرارشد برای تکميل تحقيقات، ۱۰ روز در اختيار مقامات امنيتی قرار گيرد.
احمدی با بيان اينکه به دليل کوتاه بودن مدت بازداشت به اين قرار بازداشت اعتراضی نکردم اظهار داشت: پس از انقضای ۱۰ روز مجددا به شعبه ۱۳ دادسرای کارکنان دولت مراجعه کردم و بازپرس پرونده به من گفت به دليل اينکه اتهام فياض زاهد امنيتی است پرونده به دستور دادستان از وی گرفته شده و به دادسرای امنيت ارجاع شده است.
اين وکيل دادگستری تصريح کرد: متاسفانه تاکنون موفق به ملاقات با موکلم نشده‌ام اما در اين مدت تنها يک بار آقای زاهد موفق به تماس با خانواده‌ای خود شده است.
احمدی که وکالت فيض‌الله عرب سرخی را نيز برعهده دارد در مورد پرونده وی نيز گفت: تاکنون موفق به ملاقات با موکل و مطالعه پرونده نشده‌ام.
وکيل عرب سرخی با بيان اينکه هفته گذشته خانواده عرب سرخی موفق با ملاقات با وی شده‌اند ادامه داد: دراين ملاقات آقای عرب سرخی گله کرده است که چرا تاکنون برای وی وکيل گرفته نشده است اين درحالی است که يک هفته پس از بازداشت وی وکالتنامه را از طريق دادسرای امنيت برای امضا به زندان اوين بردم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016