سه شنبه 14 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين شريعتمداری: سران فتنه های اخير نبايد تحت هيچ شرايطی از اجرای قانون مصون بمانند، حوادث بعد از انتخابات يک موهبت الهی بود! ايرنا

حسين شريعتمداری گفت: خواست ملت ايران محاکمه عوامل اصلی آشوب های اخير است و می طلبد که دستگاه قضايی بدون تسامح و اغماض در اين رابطه وارد عمل شده و قانون شکنان را به سزای اعمال خودشان برساند.

حسين شريعتمداری در گفت و گو با خبرنگار سياسی ايرنا اعلام کرد: سران فتنه های اخير نبايد تخت هيچ شرايطی از اجرای قانون مصون بمانند و هر پيشنهادی به غير از اجرای صريح قانون در رابطه با سران اغتشاشات اخير از نظر ملت ايران قابل قبول نيست.
وی ادامه داد: ملت هوشيار و مومن ايران اسلامی در احقاق حق خودشان از سران فتنه های اخير جدی و ثابت قدم هستند و مسئولان قضايی بايد در اين رابطه بدون توجه به هر پيشنهاد و هياهوهای سياسی مجرمان را به سزای اعمال خودشان برساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير مسئول روزنامه کيهان گفت: هر پيشنهاد و اقدامی غير از محاکمه و مجازات سران فتنه ها و آشوب های اخير مصداق دور زدن قانون و بی توجهی به آن است.
اين کارشناس مسائل سياسی ادامه داد: هيچ کس نمی تواند حق ملت ايران را ناديده بگيرد افرادی که اين روزها سخن از حکميت می زنند به استيفای حقوق پايمال شده ملت ايران توجه ای ندارند و تنها قصد دارند به اهداف حزبی و سياسی خودشان دست پيدا کنند.
شريعتمداری گفت: شايد بتوان حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوری را يک موهبت الهی تبيين کرد، موهبتی که باعث شد عوامل فتنه که شايد طی چند سال گذشته در مراکز قدرت نقش آفرينی می کردند به خوبی شناسايی شده و تصفيه شدند.
وی تاکيد کرد: عوامل اصلی فتنه های اخير قدرت و نظام و هوشياری ملت ايران را ناديده گرفته بودند اما زمانيکه قصد داشتند فتنه شوم خودشان را به فعل برسانند با سدی مستحکم و ناگسستنی از سوی ملت و نظام روبرو شدند.
شريعتمداری ادامه داد: سران آشوب های اخير ديگر نزد ملت ايران هيچ اعتبار و منزلتی ندارند و بايد گفت که تاريخ مصرف آنها به پايان رسيده است و به نوعی شکست خودشان را از زبان ديگران به طور صريح و نهان بيان می کنند.
مدير مسئول روزنامه کيهان در پايان گفت: شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ايران ماهيت اصلی سران اغتشاشات را روشن کرد اين شعار از سوی عوامل صهيونيستی تعريف شده بود که سران آشوب های اخير نيز با حمايت از اين شعار وابستگی خودشان را به صهيونيست ها نشان دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016